Ebéd az erdőszélén.

Bonne Chance Hotel étterme BázakerettyeBonne Chance Hotel étterme Bázakerettye a térképen

Kiváló 2019. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. július 24.
Régebben jártam ebben az étteremben, finom volt amit ettem.
Júniusban voltam újra itt Majdnem unokámmal kettesben, közelben játunk Bánokszentgyörgyön 11:30-kor értünk ida egy 5p dologra. Utána indultunk erdei kis vasútazni, de mivel a fiatal úr éhes lett, elmentünk a közeli étteremben. Fiatal úrat kérdeztem mit szeretne inni mivel volt házi limonádé kértem kettőt, nagyon finom volt. A napi ajánlatban éppen szerepelt a kacsa comb, eszembe jutott múltkor a vásárlásnál említette, kacsa combot mikor készítem el amit vettem pár napja. Májgaluska leves, kacsa comb krumpli pürével és kacsa mell krumpli pürével, mely mevolt píritva. Fiatal úr megdicsérte a szakácsot nagyon finoman készítette el az ételeket és kapott a szakácstól deszertet mégpedig levendula fagyit, neki nem ízlett, szerintem finom volt.

Bonne Chance Hotel étterme további értékelései

2022.10.31egyedül
A település határában, az erdőszélen, mesebeli környezetben működő hotelt és éttermet 2010-ben alapították. A bejáratnál amfóra és festett fiókos szekrény. A beltér otthonos, meghitt, az asztalon élő virág. Az étkezőrész végében üvegajtós könyvesszekrény, rajta berámázott képek, gyertyatartók,...
2019.05.03barátokkal
Egy nagyon kedves ismerősömmel ez étteremben ünnepeltük a szülinapomat. Az asztalt előző este foglaltam le Facebook-on. Az étterem festői környezetben fekszik, erdők, dombok ölelésében. Az étterembe belépve halk, francia zene fogadott minket. A pincér lesegített rólunk a kabátot. Az étterem...
2016.05.04a párjával
Párommal egy alkalommal vacsoráztunk az étteremben és alig várjuk, hogy visszatérjünk! Az ételek kifogástalanok, a személyzet kedves, a hely hangulata pedig leírhatatlan. Egy kis vintage feeling, csodálatos erdei környezetben. Remélem hamarosan visszatérünk, esetleg közelgő esküvőnket is itt...
Rejtek Vendégház és Kisrejtek Apartmanház Lispeszentadorján - Napi ár önellátással