Hétköznapi vacsora

Stones Pizzéria BékéscsabaStones Pizzéria Békéscsaba a térképen

Kiváló 2018. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 31.
A lányom és társa meghívására egy májusi kedd este vacsoráztunk az étteremben utoljára. Szeretjük ezt a helyet, többször ünnepeltünk itt családi eseményeket. Kint ültünk le, de tudjuk, hogy a benti helyiség is nagyon hangulatos. Szellős, kellemes időjárás, kedves pincér, tartalmas étlap fogadott bennünket. A fiatalok tészta-ételt, mi idősebbek húsételt rendeltünk. Nem kellett sokat várnunk, az ételek ízletesek voltak, s az ár-érték arány is nagyon kedvezőnek tűnt.
Jól éreztük magunkat. Köszönjük, Stones!

Stones Pizzéria további értékelései

2023.05.15
Sok jót hallottam erről az étteremről, ami nem csak pizzéria, ezért most ide tértünk be egy ebédre. Meg is lepődtem, milyen tágas, szépen terített asztalok és sok pincér fogadott. Két féle menüt választottunk, finom volt, az árával is elégedettek voltunk. A mellékhelység is nagyon kultúrált...
2022.03.23a párjával
Nagyon szép hely,modern-kultúrált környezet,tisztaság van. Választékos étlap ,finomak az ételek,kedvencem a gyros tál. Nem kell sokat várni.Kedvesek a pincérek
2021.07.01gyerekekkel
A virus helyzet miatt igazán egy ekkora elismert jó etterem akkor ne 5db asztalt rakjanak ki teraszal ahova nem lehet le ulni mert alandoan mindennap le vannak foglalva vagy epp valakik ott ulnek 1 pohar sorel 2 3 orat mas meg mar 2 honapja nem tud le ulni egy jot enni vegre borzasztoooo nem...