Kiváló ízek

Szkaliczki Vendéglő BékéscsabaSzkaliczki Vendéglő Békéscsaba a térképen

Kiváló 2015. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. február 10.
Kiváló konyhája van a vendéglőnek. Utóbbi alkalommal kipróbáltuk a Poprádi májgombóclevest, hát leesett az állunk... Ugyan májgombóc nem volt túl sok benne, ÁMDE sok egyéb más igen (kolbász, krumpli, gomba, zöldségek), szóval egy jó kis tartalmas, tejfölös levest kaptunk, de nem is ez a lényeg, hanem valami isteni finoman volt megcsinálva (és az adag se egy csészényi volt, hanem rendes nagy tányér), szóval csak ámultunk és hüledeztünk, hogy húúú de finom... :) Bátran kóstolja meg, aki arra jár, hihetetlen jó! Talán 500 Ft volt, azt hiszem. Egy nagy tányér, tartalmas levesért (!).
A főételek klasszikus "magyaros" választékot tükröznek, és ugyan én nem sokszor ettem még itt, de mindannyiszor bőséges adagot kaptam, és nagyon finomat elkészített ételeket.
Régóta jó híre van Csabán a vendéglőnek, reméljük így is marad sokáig.
Egy "kritika". Vagyis kettő...
BB borok az itallapon. :( Ezen jó lenne túllépni. Egy magára valamit is adó étterem 2015-ben már ne akarjon BB bort itatni a vendéggel, könyörgöm! Az NEM minőségi bor. Vegyészeti termék.
Fohász jön: "Uram, add, hogy a borkultúra begyűrűzzön a Szkaliczkiba is..."
Vannak JÓ olcsó (minőségi) borok, 1000 Ft körül is már, amire ha még egy egészséges hasznot rá is tesznek, akkor is elfogadható árban lehetne felvenni az itallapra.
Tisztelt vezetőség, tessék kóstolgatni az ezres körüli borokat (hiperekben van bő választék), összehasonlítani a BB "színvonallal", rá fognak jönni a különbségre.
Tőlem maradhat a BB is, csak vegyenek a boltban néha (akciós időszakban) pár JÓ bort is (eláll...), így azok sem fognak fanyalogni, akiknek már hozzászokott az ízlelőbimbójuk a szőlőből készült borhoz. ;)
A másik:
Az evőeszközök szintén nem méltók egy ilyen klassz étteremhez. Nem hiszem, hogy olyan sűrűn lopnák a kanalat, kést, villát egy ilyen étteremből, hogy ne érné meg beruházni minőségi étkészletre.
Sokkal másabb élmény egy szép, minőségi villával (stb.) enni ugyanazt az ételt. Nem hiszem, hogy ezen érdemes spórolni.
Kicsit kiábrándító volt, amikor megláttuk a kopott, könnyű, olcsó evőeszközöket...
Ezek ellenére melegen ajánlott a hely, hiszen a leglényegesebb dolog, az ÉTELEK kiválóak!!!

Szkaliczki Vendéglő további értékelései

2022.06.07családjával
A Szkaliczki jobbacska fősodratú étterem. Korrekt volt a csülkös pacal, egyik asztaltársam szerint rágós, én viszont szeretem, ha van tartása a pacalnak. A csülökdarabokat mintha megsütötték volna mielőtt belekeverték a pörköltbe. Nagyon gyenge minőségű, nem is friss ipari kenyeret, átlagos...
2019.03.03kollégákkal
A kollégával még tavaly (2018 szeptemberében)utaztunk Békéscsabára,de a szállás ahova foglaltak nekünk vacsorát nem tudott adni,így kerestünk magunknak egy éttermet,ahol meg vacsorázhattunk.Kellemes meglepetésben volt részünk,mer 5 perc autózásra volt,a parkolás már nehezebb volt,de mikor...
2018.07.30családjával
Tegnapi nap /2018.07.29-én/ ebédeltünk /4 fő/ a Szkaliczki Vendéglőben. Nagyon meg voltunk elégedve! A hely könnyen megközelíthető, hangulatos. A kiszolgálás gyors és pontos. Az ételek nagyon finomak, a mennyiség bőséges volt. Nagyon ajánlom másoknak is, azért is mert itt lehet fizetni...