5x5 ismét

Veszely Csárda BékéscsabaVeszely Csárda Békéscsaba a térképen

Kiváló 2018. februárban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2018. június 10.
Miután a tavaly őszi megnyitón fergeteges sikert mondhatott magáénak a Veszely csárda stábja, jómagam és barátiam is elhatároztuk, hogy elmegyünk még oda formális étterem-látogatásra is. Előbb az aradi Tulipán tulajdonosa látogatta meg őket egy baráti csapattal Márton nap alkalmából, elégedetten távoztak, persze apró bakik akadtak (pl. nem volt minden bor megfelelően behűtve), de összességében felsőfokon nyilatkoztak a helyről.
Ezt követően jómagam is ellátogattam oda már az idén s alig várom a következő lehetőséget.
Ettünk zsályás citromos süllőfilét gombás rizzsel (2650), formázott körömfilét velős krokettel (2100), rántott gombát téli zöldségekkel (1750), kiszely levest tejfellel lilahagymával (950) és mákos gubát. Ételeink egytől egyik kiválóak voltak, nekem a mákos guba volt a kedvencem, ami annál is érdekesebb, hogy nem vagyok különösebben édesszájú. De nagyon ízlett a köröm is a velővel, meg a hal. az adagok bőségesek voltak, alig tudtunk velük megbirkózni.
Ezúttal is pazar élménnyel távoztunk, sok sikert kívánunk az étteremnek.
Veszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - EgyébVeszely Csárda Békéscsaba - Külső képVeszely Csárda Békéscsaba - BelsőVeszely Csárda Békéscsaba - Étel/italVeszely Csárda Békéscsaba - Étel/italVeszely Csárda Békéscsaba - Étel/italVeszely Csárda Békéscsaba - Étel/italVeszely Csárda Békéscsaba - Étel/italVeszely Csárda Békéscsaba - Külső képVeszely Csárda Békéscsaba - BelsőVeszely Csárda Békéscsaba - Étel/italVeszely Csárda Békéscsaba - Étel/italVeszely Csárda Békéscsaba - Külső kép

Veszely Csárda további értékelései

2023.10.17családjával
A Veszely csárda egyik kedvenc csárdám, talán azt is mondhatom, hogy a kedvencem. Legutóbbi értékelésem óta öt év telt el azóta fél tucatszor is megfordultunk náluk, ettünk haltepertőt, rántott pacalt, kakaspörköltet s még hosszan sorolhatnám. Legutóbb idén júniusban tértünk be. Ezúttal társaim...
2023.10.06
A Veszely csárda Gyula és Békéscsaba között kb.félúton található. Délidőben jártunk arra, ezért megálltunk ebédelni. Az épület több részén volt megterítve, mi az Élővíz- csatorna partján foglaltunk helyet. A pincér gyorsan felvette a rendelést és rövid időn belül hozta a nagyon finom sűrű...
2023.04.19üzleti partnerrel
Délben érkeztünk ketten ebédelni, vártunk hátha jön egy pincér (2 pincér volt) a hely nem volt tele pár ember volt rajtunk kívül, minden mással foglalkoztak csak velünk nem, 12:30-kor már eléggé éhesek voltunk de továbbra se kaptunk étlapot, jó párszor ránk is néztek látták hogy nincs előttünk...