Érdekes

Munkácsy Mihály Múzeum BékéscsabaMunkácsy Mihály Múzeum Békéscsaba a térképen

Kihagyhatatlan 2022. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. október 27.
Pénteken érkeztünk a városba és bementünk a múzeumba. Elsősorban a Munkácsy Mihály kiállítás érdekelt és az Agyaghadsereg. Fantasztikus mindkettő. Több ezer katonát, lovat és szekeret találtak, persze ebből itt csak néhány látható és már a korabeli festés sincs meg rajtuk. Így is érdekes és különleges látványt nyújtanak. Munkácsy festményei mindig lenyűgöztek, így most is sokáig időztünk itt. Kiderült, hogy még természettudományi kiállítás is van, egy kis retro is meg 1 órás film Munkácsy életéről, így vasárnap még visszajöttünk újra ezeket megnézni. Ráadásul október 23.lévén e napon ingyenes volt. Gazdag, érdekes és széles körü a múzeum anyaga, megtekintése több órát vesz igénybe.
Munkácsy Mihály Múzeum Békéscsaba - Egyéb

Munkácsy Mihály Múzeum további értékelései

2023.10.02barátokkal
Kihagyhatatlan
Egy évvel ezelőtt már voltam ebben a múzeumban, de a csoport nagyon sietett, így nem tudtam mindent megnézni. Most ketten jöttünk, és mindent láttunk. Nagyon sok időt töltöttünk itt, nagy területű a múzeum, igényes kiállításokkal. A Munkácsy kiállítás, a régészeti rész,(ebből korábban semmit nem...