Medvehagyma étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Medvehagyma értékeléseit!

Olvasd el Medvehagyma étterem értékeléseit!

Medvehagyma értékelései

Finom ebéd -

Repeta Bisztró Vác

2018. decemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2018. december 11.
Többször voltunk Vácon, de még ide most jöttünk be először enni. A honlapjukon leves is szerepel, de gyakorlatilag nem volt. Elvettük az étlapot, melyen jó pofa rajz mutatja a vendég teendőit. Felültünk a magas székekre választottunk, rendeltünk és vártuk az ételt. Kb. 15 perc múlva meg is kaptuk a szépen tálalt, jó adag édes-chili szószos csirkénket rizzsel.
Egyszer elég volt -

Bori Mami Gyöngyös

2018. novemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. november 25.
Gyöngyösre mentünk 3-an egy díjkiosztóra és utána ide tértünk be vacsorázni. Szép, kellemes hely a belvárosban, de nem erre számítottunk. A pincérek kedvesek, de az árak magasak, az adagok kicsik, de az étel jó ízű. A krumplipüré leves kb. 2,5 dl 1. 100 Ft volt.
2018. novemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. november 14.
A fotók jók tényleg így néz ki kívül-belül. Olyan igazi régimódi kisvendéglő piros lábassal és serpenyővel. Az elsőben a leves volt, a kapros-juhtúrós szalonnás dödölle pedig a serpenyőben tálalva. Fantasztikusan finom volt és nagy adag. Az italokban volt választék és finom csapolt sör is volt, bár ezek kissé drágák. Szervízdíjat 10%-ot felszámolnak.
2018. novemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. november 14.
Férjemmel és barátunkkal hárman mentünk ide be vacsorázni. Az ital választék kicsit le volt fogyva, csak 1 féle rövid ital volt, de az finom. Sörökben sem bővelkedtek. Az étlap viszont sokrétű. Mi zalai göngyölt húst ettünk meg levest, nagyon ízletes volt és nagy adag. Barátunk mást fogyasztott, de ő is meg volt elégedve.
Értékelt: 2018. november 14. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Nem is tudom már, hogy az évek alatt hanyadszor is vagyunk itt, de mindig ide jövünk ha ezen a környéken járunk. Finomak az ételek, jók az italok! A húsleves nagyszerű volt a cápaharcsámról nem is szólva! Az adagok is nagyok, így a Cézár salátát ketten ettük meg. Férjem Kijevi csirkét evett hasábbal. A csárdának meg meg van a maga sajátos hangulata, olyan jó itt elidőzni.
Mindent rendelni kell -

Santos Étterem Palotás

2018. szeptemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. szeptember 24.
Tegnap barátunkkal tértünk be ismét az étterembe. Nagyon jókat ettünk, most más ételeket, mint a múltkor. Mindegyik szépen tálalva, nagy adagok. A pincérek viszont most sem voltak a magaslaton. Csak akkor jön, ha ki kell hoznia valamit, nem kérdezi meg szeretnénk-e még bármit is. Egy étteremben az étel a legfontosabb, de a kiszolgálás is hozzá tartozik.
2018. szeptemberben, üzleti partnerrel járt itt
Értékelt: 2018. szeptember 19.
Ma utba esett ez a cukrászda, ezért itt tartottuk a megbeszélést. A kávé finom volt, a málnás süti is bőven gyümölcsös vékony tésztával és nem túl édes. A sajtos pogácsa nagyon jó, friss volt. Ismerősöm fagylaltot is evett és nagyon meg volt vele elégedve. A hely hangulatos, még az ablakba is be lehet ülni, de kiszolgálás csak a pultnál van.
Ismét jót ettünk -

Svejk Vendéglő Balassagyarmat

2018. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2018. augusztus 4.
Ma ismét itt ebédeltünk. Gyorsan kaptuk meg az ételeket, figyelmes volt a kiszolgálás. Újra finomakat ettünk. Nekünk a belső rész az igazi, annak meg van a maga hangulata, hogy a különleges vicces étlapról ne is beszéljünk. Nekünk minden rendben volt, így újra szívesen ellátogatunk ide. Forgalmas hely, ajánlatos előre asztalt foglalni.
2018. júliusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2018. július 2.
Jó kilátás nyílik a Tiszára ami csak egy lépésre van. Kerthelyiségében játszótér kialakítva a gyerekeknek. A közeli asztaloknál meg a szülők iszogattak, beszélgettek. Forgalom volt mikor megérkeztünk, de az ital hamar meg lett és az étel is rendre megérkezett. Nagyon nagy adag és különlegesen finom volt ez a specialitás.
Újra jó volt itt lenni! -

Tópart Vendéglő & Panzió Mezőberény

2018. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. június 11.
Újabb Körös túra volt és mi ismét a Tópartban étkeztünk, de most két éjszakát is eltöltöttünk. Férjem születésnapját itt ünnepeltük meg egy barátunkkal együtt. Vacsorákat és reggelit is fogyasztottunk. Minden nagyon finom volt és a kis adagokkal teljesen jól laktunk. Örömmel láttuk e hely növekedését és az új kerthelyiséget. További jó munkát kívánunk a személyzetnek!