Kiváló birkapörkölt

Jófalat Vendéglő BerekfürdőJófalat Vendéglő Berekfürdő a térképen

Kiváló 2022. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. április 15.
Berekfürdői nyaralásunk végén a híres karcagi birkapörköltet szerettük volna megkóstolni, és ez az étterem házias megjelenésűnek tűnt, így emellett döntöttünk. A tulajdonossal kellemesen elbeszélgettünk míg az ételünk elkészült elvitelre. Az étterem egy csendes kis utcában van a központhoz közel, az étlapon bőséges a választék. Birka és marha pörköltet választottunk nokedlivel, mindkettő remekül sikerült, különösen az étterem büszkesége, a birkapörkölt. Az adagok bőségesek, az árak értékarányosak, inkább alacsonyak. Ha legközelebb erre járunk, újra be fogunk térni.

Jófalat Vendéglő további értékelései

2021.07.20a párjával
Szinte minden nyáron elmegyünk Berekfürdőre, és itt ebédelünk. Nagyon jó hely. Finom ízek, nagyon jó kiszolgálás. Szeretünk idejárni, változatos a menü. Utolsó nap mindig Kunsági Tálat rendelünk. Bőséges, és nagyon finom. A felszolgálók mindig nagyon kedvesek, és előzékenyek. Csak jót tudunk...
2021.02.16a párjával
Már több éve járunk Berekfürdőre.A szálláshelyet, csak 14 órától lehet elfoglalni az nap csak vacsora van.Mindig ebédidőben érünk Berekfürdőre.Hova mennénk ebédelni a Jófalat Vendéglőbe.Bőséges adagok a kiszolgálás remek és az ár is pénztárca barát . Midenkinek tudom ajánlani.Találkoztunk több...
2020.10.06a párjával
Első ízben jártunk Berekfürdőn és ebből adódóan a Jófalat vendéglőben is. Nem voltak sokan, az ebédidő már lefutott. Első benyomásunk nem volt pozitív a felszolgáló Úrral szemben. Percekig ácsorogtunk, nézelődtünk mire kommunikált velünk. Ám ettől kezdve a hangulat feloldódott és az egész...
Hotel Kumánia Kisújszállás - Nem csak a húszéveseké a világ
Nem csak a húszéveseké a világ