kition
1 helyen Gasztrokirály
Országjáró - 67 városban járt márFelfedező - 91 helyen első értékelőNépszerű író - 988 hasznos szavazat8 évnyi aktív tagság
Fotói
647 fotó

kition adatlapja

50 éves, nős budapesti férfi vagyok, szeretek kirándulni, utazni, és nem vetem meg a finom étkeket, így gyakran járunk étterembe.
Az utóbbi években többnyire Magyarországon töltjük a szabadságunkat, előnyben részesítjük a gyógyfürdőket, a gyógyvizes welness szállodákat. Ősszel szívesen megyünk hegyvidékre is, nyáron pár napot biztosan töltünk a Balatonon. Az éttermek közül részben a lakóhelyünk közeli belvárosi éttermeket járjuk végig, részben az interneten, sokszor az ittjártam.hu-n olvasottak alapján kapunk kedvet. Szeretjük kipróbálni a különböző nemzetek étkeit, a kedvenc a görög, indiai és thai konyha.
Ilyen vagyok
Paleolit  •  Környezettudatos  •  Táplálkozástudatos  •  Ínyenc  •  Természetbarát  •  Húsimádó  •  Távol-keleti ízek szerelmese  •  Nagyétkű  •  Gyógyvízben ázó  •  Kritikus
Regisztráció2014.05.18
Utoljára itt2022.01.01

Kiváló 2015. október 6.a párjával járt itt
Októberi soproni kirándulásunk során próbáltuk ki az éttermet, és a soproni éttermek közül ezt találtuk a legjobbnak, nem véletlen a jó helyezése itt a honlapon. A belváros szélén fekszik, hangulatos kerthelyisége van, és két belső teremben is lehet étkezni. Szombat este telt ház volt, szerencsére akadt egy szabad asztal.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
4Hangulat
Felhasználó fényképei:
Fehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - Fehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - Fehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - Fehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - Fehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - Fehér Rózsa Fogadó étterme Sopron - Fehér Rózsa Fogadó étterme Sopron -
Még több kép (4 db) >>
2017. február 13.egyedül járt itt
Annyi rossz kritikát olvastam a helyről,hogy felkeltette az érdeklődésemet, és amikor a közelben jártam, elmentem kipróbálni. A hely egy átlagos piaci kifőzde, talán szándékosan is árasztja a lepukkadt fílinget, maga a piac és egész Pestújhely 30-40 évvel ezelőtti hangulatot áraszt.
4Ételek / Italok
4Kiszolgálás
3Hangulat
Kiváló 2015. július 24.a párjával járt itt
Hétköznap délben mentünk megkóstolni az étterem híres halászlevét. A Gasztroangyalban hallottunk először az étteremről, és miután Dávod felé vezett utunk,itt álltunk meg ebédelni. A 2012-ben átalakult étterem rövid idő alat számos díjat nyer, és nem véletlenül. A halászlé - minimum két adag rendelése esetén - minden vendég számára külön bográcsban, frissen készül.