Véletlen a legjobb

Marcsi Kifőzde BicskeMarcsi Kifőzde Bicske a térképen

Kiváló 2015. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. február 26.
Véletlenek sorozatával kerültünk ide, szerencsékre. Van egy tüdéri most már lassan 6 hónapos King nevű pici kandúrkánk, most már csak volt kandúrka. Tehát mint felelős állat tartók, hogy ne legyen felesleges szaporulat egy aprócska műtétet elvégeztettünk rajta. Interneten kerestünk állatorvost, ugyanis a miénk igen borsos áron végzi a műtétet. Tehát Bicskén találtunk egy nagyon szimpatikus orvost és még az utazást is beleszámítva, jóval olcsóbban jöttünk ki. Három órára kellett az állatorvoshoz érnük, mi már előbb ott voltunk, és mivel még nem jártunk Bicskén el kezdtünk körbe nézni. Elmentünk a műszakiáruház fele és ott a buszmegállóba fedeztük fel ezt az aranyos kishelyet, benéztünk és nagyon szimpatikusnak tünt, mivel még nem ebédeltünk, meg kérdeztük ha kb. félóra múlva jövünk lesz még kaja, persze mondta a hölgy nagyon kedvesen. Mi visszamentünk a dokihoz, cicát beadtuk a műtétre és megkérdeztük mikor mehetünk érte. Mondták bő egy óra múlva. Na gyorsan vissza az étkezdébe. Megkérdeztük, hogy a nagy izgalmunkra milyen apperitifet kaphatunk. A hölgy (kb középkorú) felsorolt jó pár italt + kétféle házipálinkát is. Mi a körtét választottuk. Majd ételt is kértünk, hát nesze neked diéta, a pacalnak nem tudtunk ellenállni és a házi savanyúnak sem. Le a kalappal olyan finom pacalt kaptunk amit még nem sok helyen ettünk. A férjem sört én, pedig kékfrankos bort ittam. Egyébként még így délután is elég nagy választék volt, bableves, húsleves, pörkölt félék fasirt, sült krumpli, tésztafélék és hamburger stb. tehát ilyen gyors ételek is, és sütik is voltak. A kiszolgáló hölgy nagyon kedvesen elbeszélgetett velünk Bicskéről, mondott jó pár információt, mivel még eddig nem jártunk ott, és mondtuk, hogy majd szeretnénk még tenni ide egy kirándulást.AZ idő gyorsan eltelt és mennünk kellet King cicáért. Egyébként az időt is kifogtuk gyönyörű volt. Csodálatos tájakon jöttünk visszafelé, mert pont nem volt gyorsjárat pestre, és így láttuk a buszból a falvakat és megcsodálhattuk a Zsámbéki medencét is. Ráértünk mert a cica még bőven alukált. Minden esetre megbeszéltük, hogy valamikor tavasszal kirándulunk egyet Bicskére és ebédelni ugyanitt fogunk. Nagyon jó helyen is van, a műszakiáruház buszmegállóban a Szent István úton, jó forgalmas út Bicske egyik fő útja. Az étterem leginkább magyaros jellegű.