Tomicicáék
Országjáró - 20 városban járt márFelfedező - 53 helyen első értékelőNépszerű író - 56 hasznos szavazat2 évnyi aktív tagság

Tomicicáék adatlapja

Imádunk utazni.Elsősorban belföldön. Szeretjük a Wellness szolgáltatásokat. Ellátásnál inkább a svéd asztalos félpanzióra szavazunk, mert az nem annyira kötött.
Szeretjük, ha van kerékpár a Hotelben, mert akkor azt nem kell utaztatni, Sokszor választunk olyat ahol valami program is van pl. dísznóvágás, most novemberben pont ilyenen voltunk.
Tömegközlekedéssel szoktunk utazni illetve étterembe menni. A vonatra vagy buszra előre jegyet váltunk, ha lehetőség van akkor helyjegyet is veszünk
Ilyen vagyok
Környezettudatos  •  Ínyenc  •  Bulizó  •  Borbarát  •  Természetbarát  •  Házias ízek kedvelője  •  Tésztakedvelő  •  Magyaros ízek kedvelője  •  Aktívan pihenő  •  Vízimádó  •  kerékpáros
Regisztráció2013.12.31
Utoljára itt2017.02.22

Átlagos 2014. január 5.a párjával járt itt
Tavaly jártunk ezen a helyen. Múltat idéző volt a számunkra. A régi üttőrő tábori hangulatot idézte. (valamikor az volt) A mi korosztályunk még emlékszik az ilyen nyaralásokra. Természetesen már fel vannak újítva a faházak és komfortosítva, de akkor is meg van a régi hangulata.
3Étkezés
Kiváló 2015. március 2., kollégákkal járt itt
Maximum 2 hete nyílt meg ez a kis étterem az Erzsébet krt-n az önkormányzat oldalán majdnem a Rákócsi út sarkon. Egy kolleganőm fedeze fel, mert csaknem szembe dolgozunk vele. Most már többen is rendszeres látogatói vagyunk ez is azt jelzi, hogy nagyon meg vagyunk velük elégedve. Egymásnak ja vasoljuk ajáljuk az étteremet.
5Ételek / Italok
5Kiszolgálás
5Hangulat
Kiváló 2014. április 22.a párjával járt itt
A húsvétot A lido Hotelban töltöttük. Már nem először jártunk itt és most sem csalódtunk, nagyon klasz volt. A szobák szép tiszták, mint mindig és jól felszereltek, a TV, hűtő, telefon a mai világban természetes, de itt még esztétikus képek is vannak, és maga a bútorzat is ízléses 3 ágy, 2 fotel, 2 puff és asztal.