Élménybirtokon

Fogadó a Fehér Hattyúhoz BikalFogadó a Fehér Hattyúhoz Bikal a térképen

Kiváló 2018. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. május 21.
Szombati napon, az élménybirtokon való császkálás közben ebédre tértünk be a fogadóba. Már korábban megnéztük mi a választék, napi levest választottunk, ami egy jó adag hideg gyümölcslevest jelentett. Tele finomabbnál finomabb piros gyümölcsökkel.. Második fogásunk egy kenyérlángos volt. Picit másképp készült, mint vártuk, de mivel bőséges volt itt is a feltét, teljesen megfelelt. Zárásként egy finom kávét kértünk - meg is kaptuk! :) A kiszolgálás nagyon jópofa volt a Hölgytől... vele már találkoztunk előző este is, imádtuk! Nevettünk sokat! :D
Fogadó a Fehér Hattyúhoz Bikal - Külső kép

Fogadó a Fehér Hattyúhoz további értékelései

2021.10.08barátokkal
Zselici utazásunk első állomása volt a Bikali Reneszánsz Élmény bírtok. A nézgelődés közben tértünk be a Fehér Hattyúba. Nagyon jól néztek ki az étkek. Jó ötlet, hogy önkiszolgáló. Az ételek is a kort idézik. Elég rendes adagok és ízletesek. Az ára is barátságos. Ajánlani tudom mindenkinek,...
2021.08.24gyerekekkel
Az élménybirtokon való kirándulás alkalmával tértünk be a Fehér Hattyúba. Hangulatos hely, kedves kiszolgálással, viszont nagyon sokan voltak, kanyargott a sor. Ülőhely van bőven az emeleten, és teraszuk is van. Az ételek finomak voltak és nagyon nagy adagok. Árban is elfogadható. Sajnos szép...
2018.08.24gyerekekkel
A Puchner Kastélyban megszállva látogattunk át,míg szobánkra vártunk-így megebédeltünk itt.Hangulatos kis hely,általában 1 leves ,2-3 féle második és köret,és 1 féle sütemény választható.A 3 nap folyamán szinte ugyanazok.Ez a kis étterem főleg az élménybirtokra látogatóknak ajánlott,akik...