A kiszolgálás, a kommunikáció gyatra, az általunk rendelt ételek tartalma, minősége és az étlapban jelzett mutatókhoz való viszonya megkérdőjelezhető.

Kőkorszaki Pocak-tömő Étterem & Pizzéria BogácsKőkorszaki Pocak-tömő Étterem & Pizzéria Bogács a térképen

Szörnyű 2020. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2020. augusztus 4.
Az "élmény" egészen friss, ezért gyorsan le is írom. Baráti társasággal 2020. augusztus 02-án, vasárnap, a déli órákban voltunk az étteremben. Megjegyzem jobb híján, mivel Bogács elismerten legjobb étterméhez, a [moderálva - a szerk.] sor kb. a Pocaktömőig ért.

Ami nem tetszett (és ebben a társaság minden tagjának konszenzusát bírom):
- a pincérek ruházata higiéniailag erősen kifogásolható volt,
- kb. 10 percet vártunk arra, hogy egyáltalán észrevegyenek bennünket és közöljék velünk, hogy alig van magyar nyelvű étlap,
- újabb 10 perc és erőteljes felszólítást követően vették fel az italrendelést,
- fél óra elteltével a leveseinket máshova vitték, majd a helyzet tisztázása után a konyha érintésével hozzájutottunk végre a levesekhez,
- a rendelést követően kb. másfél órával, határozott érdeklődésünkre azt a választ kaptuk, hogy a konyha rendkívül elfoglalt (megjegyzem akkor már rajtunk kívül csak 3 asztalnál ültek), ezért nem hozzák még a főételt,
- a határozott érdeklődést követően érdekes módon kb. 2 perc alatt sikerült majdnem minden megrendelt főételt megkapnunk (ez nem negatívum, csak egy érdekes momentum),
- egy fő közölünk, a rendelés ellenére nem kapott főételt azzal az indokkal, hogy ő nem rendelt,
- mindezt nem a rendelést felvevő pincér közölte, hanem vélelmezhetően a tápláléklánc legalján lévő, legfiatalabb és legrutintalanabb pincér, aki láthatóan nem vett még részt problémamegoldó képzésben,
- kis idő után előkerült a rendelést felvevő pincér is, aki hallott a "kisebb" problémánkról,
- ő már nem a rendelés elmaradására, hanem a konyhában történt kommunikációs problémára fogta a malőrt,
- a részleges beismerő vallomás ellenére semmilyen kompenzációt (pl. hogy világcsúcs részidővel elkészítik az elmaradt ételt vagy a ház vendégei vagyunk) nem ajánlottak fel,
- az egyik főételből hiányzott a kolbász, alóla a salátaágy,
- egy másik főétel mellől hiányzott a fokhagymamártás, ellenben az amúgy is sós csülköt vastagon bekenték piros arannyal,
- az étlapon 800 Ft-ért szereplő 5 dl-es Krusovice sört 840 Ft-ért számlázták

Ami tetszett:
- a vásárlók könyvét szintidőn belül kihozták

Összefoglalva: az éttermet alacsony igényű és elvárású embereknek sem ajánlom. Ezen az oldalon, a bogácsi éttermek között elfoglalt 1. helyezését erősen eltúlzottnak tartom. Sajnos 1 szívecskénél kevesebbet nem enged a rendszer adni.
Tisztaság:Gyenge

Kőkorszaki Pocak-tömő Étterem & Pizzéria további értékelései

2024.03.16gyerekekkel
Négyen mentünk vacsorázni, koszos asztal fogadott bennünket. Hajszálat találtunk az ételben, a kiszolgálás sem volt szivélyes. Az egyik fogásnál nem azt kaptuk, amit kértünk, így még hosszabb lett az egyébként is hosszú várakozási idő. Rossz döntés volt, nem ajánlanám!
2021.10.30a párjával
Noszvajról hazafelé ejtettük útba az éttermet. A terasza még üzemelt, oda is sütött a nap, ezért kinn ültünk le. Kisvártatva érdeklődött a pincér lány, hogy hozzon-e másik étlapot, vagy elég nekünk az az egy, amit az asztalon leltünk. Kértünk másikat, és a némi italt. Krusovice sört csapolnak,...
2020.08.05gyerekekkel
Az étterembe kora délután, már jóval a déli csúcs után tértünk be. Ennek megfelelően csak két asztalnál ültek, az egyiknél épp megkapták a rendelést. Leültünk, megkaptuk az étlapot, és innentől kezdődött a kálváriánk. A pincér, a pultos, a másik pincér többé felénk sem nézett, még az...
Lifestyle Hotel Mátra Mátraháza - A Mátra felfedezése a legjobb áron
A Mátra felfedezése a legjobb áron