Középkori pincelátogatás ételkülönlegességekkel

Castrum Boldua középkori étterem BoldogkőváraljaCastrum Boldua középkori étterem Boldogkőváralja a térképen

Kiváló 2015. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 17.
Barátaink ajánlották a középkori éttermet Boldogkőváralján. A várlátogatás után terveztük befejezésképpen a különleges ebédet. Maga az étterem egy kicsit el van rejtve, de azért könnyen megtaláltuk. A bejáratát tekintve első benyomásként nem néz ki egy nívós helynek, de amit bent kaptunk, az feledteti a kinti kis csalódásunkat. Kedves kiszolgálás, figyelem a felszolgálók részéről. Az étlap igen választékosan, azaz "középkoriasan" kínálja az étterem étkeit. Viszonylag rövid várakozási idő elteltével mennyei falatokat fogyaszthattunk el fatányérokról, kézzel, majd finom házi szörpökkel lehetett leöblíteni az ebédet. Az adagokról csak annyit, hogy 2 adag ételt ettünk meg hárman, sőt még be is csomagolták a maradékot. Összességében bárkinek szívesen ajánlom ezt a különleges éttermet, és már tervezzük, hogy ismét ellátogatunk oda egy ebédre.

Castrum Boldua középkori étterem további értékelései

2023.06.23a párjával
Egy 3 napos zempléni kirándulást szerveztem a párommal. Elég hosszú út után érkeztünk a várhoz. Csodálatos kilátással szembesültünk már a lépcsőzés felénél is. A vár sok értékes tudnivalóval gazdagított minket. Lefelé jövet választottuk az étterem látogatását. Hangulatos hely, érdekes...
2022.06.13a párjával
Ha röviden, tömören kellene összefoglalnom benyomásaimat erről a helyről, annyit mondanék, hogy zseniális. Annyira kizökkenti a hétköznapi embert a komfortzónájából, hogy... wow! Az egész hely patinája, kisugárzása, az ételek, a személyzet kedvessége... Ezt ki kell próbálni mindenkinek. Most...
2019.08.30gyerekekkel
Középkori stílusú étterem Boldogkő vára alatt, amely várdombon egy pincében került kialakításra. A várfalról a megfelelő oldalról rálátni. A vár parkolójában lehet az autóval megállni (ingyenes), innen pár lépés a bejárat. A név a vár 13. századi első említésére utal. Állítólag az étteremnek...