Egy igazi gyöngyszem

Tekerjes Étterem BoldogkőváraljaTekerjes Étterem Boldogkőváralja a térképen

Kiváló 2017. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 18.
Párommal tértünk be egy esős vasárnap délután. A hely igényesen berendezett, és tiszta volt.
A felszolgáló gyorsan megérkezett és kedves volt.
Az ételek, italok is nagyon hamar megérkeztek, pedig viszonylag sok asztaluk foglalt volt.
A leves isteni finom volt (tejszínes vargánya gomba leves)
A második fogás csak überelni tudta ezt is. Nagy adagok voltak és isteni finomak!
Összességében nagyon meg voltunk elégedve, mi biztosan visszatérünk majd! :)

Tekerjes Étterem további értékelései

2022.04.25gyerekekkel
Boldogkő várának felfedezése után jól esik a finom ebéd.Erre a célra a Tekerjes Fogadót szemeltük ki.Délután 2 órakkor elég sokan voltak.Nem is volt szabad asztal 6 főre azt mondták,pedig jócskán volt asztal.A belső részen egyáltalán nem ült senki.Az idősebbik felszolgálónak nem is tetszett,hogy...
2019.04.28a párjával
Délután négy órakor érkeztünk a faluba, elég éhesen, mert a reggeli régen volt... Rajtunk kívül még egy asztalnál ültek. üdítőt, és sztrapacskát kértünk. A felszolgáló hölgy nagyon kedves volt, rögtön hozta az italokat, és pár perc múlva a hatalmas adag sztrapacskát füstölt csülökkel, és...
2017.07.21barátokkal
Egy vasárnapi túrát követően szerettünk volna ebédelni, összesen 7-en voltunk. A környéken ezt a helyet találtuk, nagyon szimpatikusnak tűnt. Amint elfoglaltunk volna egy szabad asztalt, egyből odalépett hozzánk egy felszolgáló hölgy, és közölte, hogy nem tudnak bennünket kiszolgálni, ugyanis 6...