Sokan egyszerre ne menjeteket

Tekerjes Étterem BoldogkőváraljaTekerjes Étterem Boldogkőváralja a térképen

Gyenge 2013. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2013. július 15.
20-22 fős baráti társasággal mentünk egy szombat délután. A pincér gyerek szabályosan húzta a száját, hogy előjegyzés nélkül beállítunk (annak ellenére, hogy rengeteg szabad asztal volt amikor odamentünk), valamint kerek perec megmondta, hogy nem igazán örül, hogy oda mentünk, mert hogy ez mennyire lefogja most őket terhelni. Olyan hangnemben beszélt, hogy még mi éreztünk kellemetlenül magunkat, hogy oda akartunk menni pénzt költeni.
Azonban mivel a környéken máshol nem volt hely, meg már nagyon éhesek voltunk, így ott kajáltunk. A "haverunk" a későbbiekben is hasonló stílusban nyomta. Kolléganője ellenben nagyon kedves és segítő kész volt. A kajával egyébként nem volt gond. Az étterem rendben van. Szép, tiszta, igényes. Egyedül a mellékhelyiség mérete hagy igen komoly kívánnivalót maga után.

Tekerjes Étterem további értékelései

2022.04.25gyerekekkel
Boldogkő várának felfedezése után jól esik a finom ebéd.Erre a célra a Tekerjes Fogadót szemeltük ki.Délután 2 órakkor elég sokan voltak.Nem is volt szabad asztal 6 főre azt mondták,pedig jócskán volt asztal.A belső részen egyáltalán nem ült senki.Az idősebbik felszolgálónak nem is tetszett,hogy...
2019.04.28a párjával
Délután négy órakor érkeztünk a faluba, elég éhesen, mert a reggeli régen volt... Rajtunk kívül még egy asztalnál ültek. üdítőt, és sztrapacskát kértünk. A felszolgáló hölgy nagyon kedves volt, rögtön hozta az italokat, és pár perc múlva a hatalmas adag sztrapacskát füstölt csülökkel, és...
2017.09.18a párjával
Párommal tértünk be egy esős vasárnap délután. A hely igényesen berendezett, és tiszta volt. A felszolgáló gyorsan megérkezett és kedves volt. Az ételek, italok is nagyon hamar megérkeztek, pedig viszonylag sok asztaluk foglalt volt. A leves isteni finom volt (tejszínes vargánya gomba leves)...