tökéletes születésnap

Budai Gesztenyés Étterem és Kávézó BudakesziBudai Gesztenyés Étterem és Kávézó Budakeszi a térképen

Kiváló 2016. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. július 19.
Egy hétfői napon jártunk az étteremben születésnapom alkalmából. A hely hangulata magával ragadó. A kertben választottunk helyet hatalmas gesztenyefák tövében, de az étterem belső része is tökéletes választás lett volna. A kandalló és a könyves szekrény igazi otthoni hangulatot kölcsönöz az étteremnek. A kiszolgálás kifogástalan volt, az ételeket hamar kihozták. A leves, a főétel és a desszert is fantasztikus volt. Desszertnek somlói galuskát választottunk, annak is egy "újragondolt" változatát, tökéletes választás volt. Még nem jártunk Budakeszin korábban, de ezentúl gyakrabban megfordulunk arra. Aki nem egy nyüzsgő helyen kíván elfogyasztani egy kellemes ebédet vagy vacsorát, annak meleg szívvel ajánlom a Budai Gesztenyés éttermet.

Budai Gesztenyés Étterem és Kávézó további értékelései

2020.08.05a párjával
30. házassági évfordulónkat ültünk be megünnepelni a férjemmel. Tökéletesen éreztük magunkat, kiváló ételt ettünk és a két pincér fiatalemberről is csak szuperlativuszokban tudok beszélni. Amikor kézhez kaptam az étlapot, akkor azért szembetünt,hogy 1( !) db. vegetáriánus étel szerepel rajta. Én...
2018.02.05családjával
Először (de lehet, nem utoljára) a Gesztenyésben. Tegnap maradt még időnk egy késői ebédre, hazaindulás előtt, a hétvégi autótesztelős kirándulás után. A lányom (édesmindegyblog) javasolta, hogy próbáljuk ki, és jó döntés volt. Az ételek látványosak, és finomak voltak. A felszolgálónk egy...
2018.01.29a párjával
A hely hangulatára és a remek kacsamellre emlékezve tértünk vissza az étterembe. Télen nagyon hangulatos volt a kandalló mellett ülve vacsorázni, a pincérek közül az egyik rendkívül udvarias, készséges volt, a másik, fiatalabb felszolgáló felszínes. Az üdvözlőfalatkához járó saláta öntete...