Nagyon kellemes kis családias étterem

Angelino Pizzéria & Kisvendéglő BudapestAngelino Pizzéria & Kisvendéglő Budapest a térképen

Kiváló 2014. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. november 26.
Nagyon kellemes kis családias étterem,az ételek nagy választékkal! A barátaim ajánlották ezt az éttermet.Az étteremben nem csalódtam,kellemes kiszolgálás volt,finom volt az étel.Az ételek frissek voltak,amit kértünk italok finomak voltak.Könnyen ide találtunk és könnyen tudtunk parkolni.Másoknak is fogom ajánlani az éttermet és én is visszatérő vendég leszek!

Angelino Pizzéria & Kisvendéglő további értékelései

2017.04.29egyedül
Sarki kisvendéglő Angyalföldön, fóliázott terasszal. Az olasz név egy olaszos kisvendéglőre utal, de inkább a külvárosias hangulat, ami dominál, az étlapon a pizza és a spagetti az egyedüli olasz ételek, de egyebekben a menüben átlagos, közismert magyar fogások szerepelnek. Sivár hangulat, tömény...
2015.04.14a párjával
A párommal jártunk itt februárban, egy könnyű esti kis vacsorára. Az akciókat elég nehezen lehet kisilabizálni az étteremben, ami amúgy kicsi, de annál hangulatosabb! A választék valóban bőséges, frissek és ízletesek az ételek. Az ételek adagai, se nagynak, se kicsinek nem mondható. A...
2014.01.26a párjával
Régebben egyszer-kétszer beültünk ide, mert közel volt, akkor kellemes élményekkel távoztunk. Tavaly is beültünk ebédelni nyáron, sajnos kicsit romlott azóta a színvonala. Fura íze volt az ételnek, pedig spagettit kértem, amit valljuk be nehéz elrontani. Ráadásul elég későn hozták ki az ételt,...