Nemcsak halászlé-rajongóknak,de nekik feltétlenül!

Figuráns Bistro BudapestFiguráns Bistro Budapest a térképen

Kiváló 2014. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. július 8.
Egy júniusi pénteken vacsoráztunk itt először.A nap azért érdekes,mert az étteremben pénteken és szombaton van halnap.Nos, aki a halászlé elkötelezett híve és nem átall évente többször is fogyasztani belőle,ha van rá lehetősége,annak itt a helye!Sűrű,krémes,zamatos és tele van omlós pontyfilé darabkákkal,friss Lipóti kenyeret kaptunk hozzá és utána már csak egy somlóit bírtunk legyűrni.A somlói egyébként szintén megér egy rövidke ódát.Családom nem halbarát tagjai megkóstolták a szabolcsi figuráns pecsenyéjét és a Figuráns tekercset is ,ezek szintén a kedvencek listájára kerültek. Következő alkalommal-nem vártunk sokáig a visszatéréssel-kétszemélyes tálat rendeltünk csülökkel,rántott finomságokkal,tarjával és ismét nem okozott csalódást a választás,nem is bírtuk megenni az egészet viszont becsomagoltattuk.Három alkalom után már törzsvendégnek érzem magam,különösen hogy így is fogadnak!A személyzet kedvessége,profizmusa,nem tolakodó,de gondoskodó figyelme a kiváló és minőségi ételek mellett visszatérésre ösztönöz.Pláne,hogy a halétlap kínálatát még nem teszteltük.

Figuráns Bistro további értékelései

2018.01.16
Veletlenul ma bementem ebbe az etterembe. Csaladias, nagyon jo es "szeles" etlappal. Kiszolgalas is teljesen rendben van. Csak ajanlani tudom. A regi klasszikus ettermek etelsoraival jönnek, ami egy hianyt potol szerintem. Ar minöseg arany nagyon jo eltalalva! Remelem hamarosan ujra...
2014.05.28a párjával
Előző nap jártam arra és láttam az étterem hirdetőtábláján az étlapot. Teljesen elfogadhatóak voltak az árak. Eldöntöttem, hogy másnap oda viszem a páromat és kipróbáljuk az új éttermet, ha már itt van környékünkön. A teraszon kezdtünk, ami nagyon hangulatos, ha csak egy picit jobb lett volna...
Silver Hotel Hajdúszoboszló - Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére
Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére