Olcsó húsnak híg a leve

Gastland Bistro - Széll Kálmán tér BudapestGastland Bistro - Széll Kálmán tér Budapest a térképen

Gyenge 2015. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. március 22.
Párommal kipróbáltuk a helyet, mert vonzó volt a korlátlan fogyasztás egy adott összegért. Tellt ház volt, amit gondoltunk, de egy pulthoz le tudtunk ülni 2en szűkösen. Célszerű előre asztalt foglalni, ha tudatosan mennénk. Az ételek többsége nem több, mint átlagos, menza jellegűek voltak, de nem is vártunk többet ezért az összegért. Több fogást kipróbáltunk, a levesek nagyon slamposak, a főételek között volt elfogadható, bár speciel a véres hurka romlott volt. A sült kolbász rossz ízű és állagú volt, ezt több véleménynél is olvastam. Minden étel hideg volt, ami kiábrándító. A pizza nem volt friss, ehetetlen tésztája volt, így szintén a tányéron maradt. A köretek rendben voltak. A grill pultnál kiválaszthatjuk az elfogyasztani kívánt húsokat, melyet az ott lévő szakács megsüt. Ettől sem voltunk elájulva, vagy túl sütött, vagy nyers maradt a hús, pedig több félét is próbáltunk.
Sajnos a korlátlan hamburger az adott napszakban nem volt elérhető, de ez a mi figyelmetlenségünk volt, mert csak hétköznap biztosítják. A desszertek ( sütemények ) nagyon olcsó, íztelenek, némelyik száraz, csupán színezett vajjal töltött piskóták. Az étkezést követően azonnal meg kellett látogatnom a mellék helyiséget, ami további aggodalomra ad okot, az ételek minőségét és frissességét illetően. További problémaként jelzem, hogy egyik szakács is szintén ilyen gonddal küzdött a mellékhelyiségben, ahogy észleltem addigi ott létem során ( valami nincs rendben az ételekkel). A személyzet és a szakácsok bunkók, és higiéniátlanok, némelyik fogatlan. Szerintem nem kellene alkalmazni ilyen személyeket a vendéglátásban, ahol emberekkel vannak kapcsolatban.
Összességében nem ajánlom a helyet, itt is igaz a mondás : olcsó húsnak híg a leve.

Gastland Bistro - Széll Kálmán tér további értékelései

2015.09.18kollégákkal
Az Oktogonnál lévő étkezdéjükben voltam már kétszer, így tudtam, mire lehet számítani. Az ember befizet egy fix összeget és ezért eszik, amennyi belefér. A koncepció tehát ugyanaz, mint a Trófea láncnál, de a minőség, a választék és az egész színvonal itt sokkal alacsonyabb. Az ételek sokkal...
2014.12.20a párjával
Havonta többször is eszünk itt, mert megunhatatlan. Változatos finom ételek, folyamatosan újratöltött kínálat és állandó újdonságok. Múlt héten kipróbáltuk az étterem új helyben készített burgerét, ami veri az összes gyors éttermi hamburgert. Isteni finom buciban, rengeteg zöldség és házi...
2014.11.27a párjával
Az étterem nagyon forgalmas helyen van, ezért kicsit tartottunk a tisztaságától, de belépéskor már láttuk, hogy nagyon tiszta, barátságos éttermet választottunk. Kedves személyzet segített az asztalfoglalásban. A svédasztalos ételek választéka, minősége nagyon jó, gondoskodnak az állandó...