Silány kiszolgálás orvoslása

Hachapuri Grúz Étterem BudapestHachapuri Grúz Étterem Budapest a térképen

Szörnyű 2015. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. november 12.
Október közepén egy négy fős társasággal az Andrássy uti éttermükben töltöttünk el egy kellemesnek igérkező vacsorát. Addig amíg az ételek szervirozására nem került sor elégedettek is voltunk a hellyel, amikor azonban az ételeket tálalták a pincér az orrunk alá dugta az ételt, hogy "ezt kirendelte", nem tudta az ételek nevét(az étlap szerintit sem), abban sem segített, h az izesités alapján rájöjjünk, hogy melyikünk rendelhette,sőt felháborodottan közölte, hogy ő nemtudja mit hozott ki, honnan kéne tudnia mit rendeltünk.A koszos tányérokat nem vitték el, azokat nekünk kellett másik üres asztalra áthelyezni, hogy elférjünk a következő fogás evése közben, illetve 4 embernek nem sikerült egyszerre megkapnia a fogásokat. Valaki még az előételt ette, másikunk már a desszertet(pedig probáltuk egymást bevárni) az esztétikus üres tárnyérok mellett.

Később telefonon felkeresett az étterem egy munkatársa, először sorsolásra hivatkozva kinálta fel a kupont, aztán pár perc után átcsapott magyarázkodásba a beszélgetés, hogy rettentő sok vendég volt, kevés pincérre amikor ott vacsoráztunk. Biztosított róla hoyg nem így szokott zajlani a kiszolgálás,hogy lássuk a saját szemünkkel hogy mennyire szinvonalas a kiszolgálás fogadjam el a kupont. Később amikor érdeklődtem az étteremben, hogy lehetséges e, hogy a kupon átvételével egyidejűleg azt fel is használjam, közölték, hogy semmiféle kuponról nem tudnak.
Hangulat:Szörnyű

Hachapuri Grúz Étterem további értékelései

2023.06.18barátokkal
Különleges alkalomból jöttünk el ide, barátném szülinapját ünnepeltük. Az általa rendelt vegán étel noha maximálisan megfelelt az elvárásoknak, az általam rendelt csirke mitsvadi az adagot illetően igencsak fél fogra sem elegendő, arról nem is beszélve, hogy az étlapon nem tüntetik fel, hogy...
2019.10.17egyedül
A régi helyükön évekkel ezelőtt, a nyitás után nem sokkal jártam. Az idei évben néhány méterrel odébb költöztek az Andrássy útról a Bajcsyra. Ez a hely talán annyiból előnyösebb, hogy pont a Bazilika mögött található, a gyalogátkelőnél. A széles járdára hosszú terasszal települtek ki. A beltér...
2019.05.13családjával
Bár Grúziában még nem jártunk, fiunk ajánlására látogattunk el az étterembe, így azt sem tudom mennyire autentikus a felhozatal. Előzékeny fogadtatásban részesültünk, a pincér pont annyira volt vicces, vagy jópofa amennyire kell, egyáltalán nem volt tolakodó. Ha valaki akar, az utcai részre is...