Csaladi ebéd

Hachapuri Grúz Étterem BudapestHachapuri Grúz Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2017. novemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. január 2.
2 éves lányunkkal nagyszülőkkel, összesen 6-an ebédeltünk itt. Nagyon kedves, figyelmes személyzet. Minden ételről bő felvilágosítást kaptunk. Finom, különleges ételek, nagyon gusztán tálalva. Kicsit drága, de egyszer ki kell próbálni.
Hachapuri Grúz Étterem Budapest - Étel/ital

Hachapuri Grúz Étterem további értékelései

2023.06.18barátokkal
Különleges alkalomból jöttünk el ide, barátném szülinapját ünnepeltük. Az általa rendelt vegán étel noha maximálisan megfelelt az elvárásoknak, az általam rendelt csirke mitsvadi az adagot illetően igencsak fél fogra sem elegendő, arról nem is beszélve, hogy az étlapon nem tüntetik fel, hogy...
2019.10.17egyedül
A régi helyükön évekkel ezelőtt, a nyitás után nem sokkal jártam. Az idei évben néhány méterrel odébb költöztek az Andrássy útról a Bajcsyra. Ez a hely talán annyiból előnyösebb, hogy pont a Bazilika mögött található, a gyalogátkelőnél. A széles járdára hosszú terasszal települtek ki. A beltér...
2019.05.13családjával
Bár Grúziában még nem jártunk, fiunk ajánlására látogattunk el az étterembe, így azt sem tudom mennyire autentikus a felhozatal. Előzékeny fogadtatásban részesültünk, a pincér pont annyira volt vicces, vagy jópofa amennyire kell, egyáltalán nem volt tolakodó. Ha valaki akar, az utcai részre is...