Szülinapi buli, ami csak másodjára jött össze

Hill Bowling Étterem BudapestHill Bowling Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2016. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. május 3.
A fiam nem akart születésnapi bulit tartani, mondván, hogy ő aztán nem fog a többiek után takarítani! Én viszont úgy gondoltam, a 15. születésnapján mégis, legalább a közeli barátokkal lehetne egy közös programot tartani. Végül rátaláltunk a Hill Bowlingra és a szinte hihetetlenül kedvező ajánlatukra, ami nem csak bowlingozás és vacsorát, de még az italokat is magában foglalta. Sajnos, volt már rossz tapasztalatom hasonló "All you can eat" éttermekkel, de gondoltam, adunk a Hill-nek egy esélyt. Azt kell mondjam, várakozáson felül sikerült az esti program. Az első alkalommal, szinte az utolsó pillanatban kellett lemondani a pálya és a vacsora foglalást, mert a 6 vendég közül 3 lebetegedett (influenza szezon volt), ezek után kicsit félve tárcsáztam újra a számot. Nem kellett volna, a tulajdonos most is nagyon készséges volt. Természetesen az új időpontra sem sikerült mindenkinek időben odaérni, de ezzel kapcsolatban is rugalmasak voltak, hiába járt le az 1 óra ami elvileg a svédasztalos étkezésre "járt", nem dobták ki az srácokat, hanem hagyták, hogy sokadjára is telepakolják a tányérjukat! Összességében jó volt a bowling pálya, elegendő és jó minőségű volt mind a felszolgált üdítő, mind pedig a svédasztalon tálalt vacsora, de mindezek fölött a személyzet és a tulajdonos kedvessége és figyelmessége miatt fogunk újra elmenni a Hill Bowlingba!:)

Hill Bowling Étterem további értékelései

2019.04.19kollégákkal
A munkahelytől nem messze lévő centrumban van. A parkolás elég nehézkes. Fizetős ugyan, de elég szűkös. Az étterem a bowling pálya mellett van. Fura, hogy ha valaki bemegy, szed, mintha semmi kontroll nem lenne. Pedig van. A személyzet jön, italrendelést vesz fel, miután már leültünk az...
2016.12.20kollégákkal
Egy meghitt, kellemes céges vacsorát szerettünk volna eltölteni itt külön elszeparált asztallal. Többszöri egyeztetés után nem azt kaptuk amit megbeszéltünk, sem az asztalunkat illetően, sem pedig az ételek minőségét illetően. Az árhoz képest nem hozta az elvárt színvonalat. A felszolgálók...
2014.10.06gyerekekkel
Az étterembe egy kuponos felületről jutottunk el. A kupon 1 óra bowlingozást, 2 órára korlátlan italfogyasztást, és egy 5 fogásos választható menüt tartalmazott. Már érkezéskor érzéklehető volt személyzet készségessége, udvariassága. A főnök többször is megjelent, miközben játszottunk, és...