Egy hatalmas csalódás

Hill Bowling Étterem BudapestHill Bowling Étterem Budapest a térképen

Gyenge 2016. decemberben, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2016. december 20.
Egy meghitt, kellemes céges vacsorát szerettünk volna eltölteni itt külön elszeparált asztallal. Többszöri egyeztetés után nem azt kaptuk amit megbeszéltünk, sem az asztalunkat illetően, sem pedig az ételek minőségét illetően. Az árhoz képest nem hozta az elvárt színvonalat. A felszolgálók hozzáállása és segítőkészsége kritikán aluli volt.
Sajnos nagy csalódás volt.
Tisztaság:Gyenge

Hill Bowling Étterem további értékelései

2019.04.19kollégákkal
A munkahelytől nem messze lévő centrumban van. A parkolás elég nehézkes. Fizetős ugyan, de elég szűkös. Az étterem a bowling pálya mellett van. Fura, hogy ha valaki bemegy, szed, mintha semmi kontroll nem lenne. Pedig van. A személyzet jön, italrendelést vesz fel, miután már leültünk az...
2016.05.03gyerekekkel
A fiam nem akart születésnapi bulit tartani, mondván, hogy ő aztán nem fog a többiek után takarítani! Én viszont úgy gondoltam, a 15. születésnapján mégis, legalább a közeli barátokkal lehetne egy közös programot tartani. Végül rátaláltunk a Hill Bowlingra és a szinte hihetetlenül kedvező...
2014.10.06gyerekekkel
Az étterembe egy kuponos felületről jutottunk el. A kupon 1 óra bowlingozást, 2 órára korlátlan italfogyasztást, és egy 5 fogásos választható menüt tartalmazott. Már érkezéskor érzéklehető volt személyzet készségessége, udvariassága. A főnök többször is megjelent, miközben játszottunk, és...
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással