Meccs előtti felkészülés

Mókus Sörkert - Étterem & Terasz BudapestMókus Sörkert - Étterem & Terasz Budapest a térképen

2016. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. június 27.
A Múzeumok éjszakája rendezvény során ugrottunk be és nagyon hangulatos volt a kerthelység, a mókusok is tündériek voltak. Valószínűleg nőni fog a létszám, mert erre utaló magatartást is láthattunk :-)
A limonádé isteni volt, és a cigánypecsenye is ízlett mindenkinek. Esetleg hasábkrumplit érdemes lenne feltenni az étlapra. Attila indiai élményei pedig színesítették a délutánt :-)Igazi beszélgetős kellemes kultúrált hely, mások is jöttek kisgyerekkel,örömmel visszanézünk majd. És a meccseket is lehetett nézni :-)

Mókus Sörkert - Étterem & Terasz további értékelései

2018.06.14csoporttal
Egy júniusi szombaton az érettségi találkozónk helyszíne volt az étterem, én korábban nem jártam itt. Az ételválaszték nem túl nagy , de végül is lehet találni rajta egyszerűbb ételeket, hal és vad nincs.Miután kocsival voltam, csak az alkoholmentes sör választékát tudtam tesztelni, az...
2018.04.28a párjával
Naponta járunk el az étterem mellett kutyasétáltatás közben. Feltűnt, hogy image váltás van, mivel molinós plakátok kerültek a kerítésre, új kerti napernyők lettek a teraszon. Ezen felbuzdulva tegnap beültünk kora délutáni étkezésre. Szerencsére volt szabad hely. Viszonylag gyorsan fel is vették...
2017.07.14barátokkal
Ez a hely minden szempontból pozitív élmény volt: hangulatos kerthelyiség, figyelmes kiszolgálás, finom ételek és italok. A túrógombócuk a legjobb, azt semmiképp se hagyja ki, aki arra jár... A hamburger is finom, bár lehetne kicsit laktatóbb. Összességében nagyon rendben van a hely, biztos...