Csalódás

Nádfedeles Csárda BudapestNádfedeles Csárda Budapest a térképen

Gyenge 2022. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2022. december 6.
Lehúzás!!!!! 2 X
A válaszlevél valótlant állít, és mellébeszél.
Panaszom hosszú;
Csak néhányat emelek ki: Csak kimért bort ajánlanak, vagy primőr értéktelen lét a házi limonádé, nem tudni mitől 1 dl = 220 Ft.
Ez valamennyi ellenőrizhetetlen ital,
A pincér 12000 Ft szervízdíjat számol fel magának.!!!!! Csak főételt rendeltünk és italt. Nonszensz. Ennyit még Velencében sem kértek el és bárhol gyönyörűbbnél gyönyörűbb helyeken, nem egy tanyasi koszfészekben. (Csepel kulipintyóban!)

Nádfedeles Csárda további értékelései

2024.03.23családjával
A lakásomtol messze van (Petöfi hid Budai hidfö, de mégis a legszivesebben a Nádfeledeles csárdába megyek, söt barátaimat is oda szoktam meghivni. Öcsém, de én sem akarunk hallani más étteremröl. Mindig nagyon jol éreztük magunkat. Az étellel és a kiszolgálással is mindig nagyon meg voltunk...
2017.11.04gyerekekkel
Nagyszerű hely. Már többször jártunk itt. Érdemes visszatérni. Hatalmas adagok, elfogadható árak, barátságos kiszolgálás. Nagy negytívum, hogy nem fizethettünk bankkártyával.
2016.11.16gyerekekkel
Csepel és Szigetszentmiklós határában fekszik a Duna partján ez az étterem, aminek a külső részén egy nádfedeles részen szabad levegőn ebédelhetünk-vacsorázhatunk. Innen a név is. Többször kenuval is voltunk már, ki is lehet kötni az étteremnél, de a Duna-parti kerékpárút is itt megy el, úgyhogy...