Őszi ínyencségek

Négy Évszak Étterem BudapestNégy Évszak Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2015. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. november 2.
Szombat este tértünk be egy kis családi vacsorára. Nem volt teltház, gondoltunk azért, mert nincs annyira marketingezve a hely. De aztán folyamatosan jöttek új vendégek és szépen lassan kb. 70%-os telítettség lett. Ez jó hír azoknak, akik szombat este hirtelen felindulásból szeretnének étterembe menni.
Egy kellemes és kényelmes boxban kaptunk helyet, ahol 4 főnek nem egy kis asztalnál kell szorongania és még a táskákat is van hová rakni. Az étlapon nagyon széles választékot találtunk. Az étterem a nevéhez híven minden évszakban külön lapon kedveskedik specialitásokkal. Nehéz volt a választás, mert egytől egyig jól hangzó ételek szerepeltek rajta. Végül hárman háromfélét rendeltünk az őszi ajánlatokból, zselici őzpörköltet dödöllével, pilisi erdei gombás szarvas ragut szintén dödöllével és rostonsült hátszínszeletet zöldbors mártással. Párom régóta szerette volna kipróbálni a rántott borjúlábat, itt végre ezt megtehette. Az étlapon állandóan szerepel ez a fogás.
A pincér nagyon kedves és udvarias volt. Az ételekre nem kellett sokáig várni. A végeredménnyel mind a négyen meg voltunk elégedve. A húsok egytől egyig puhák voltak és ízletesek. A dödölle szintén nagyon puha volt. Én személy szerint jobban szeretem, amikor kisebb darabokban van és jobban meg van pirítva, de ez ízlés kérdése. A steak burgonya itt nagyobb méretű hasábburgonyát jelent. Egyedül az édességek között nem találtam fogamra valót, a hagyományos somlói, gesztenyepüré és fagyi kelyhekből.
Összességében egy kellemes hely, ahol jól főznek és nem drágán. Legközelebb talán kipróbáljuk a Márton napi finomságokat.
Négy Évszak Étterem Budapest - Étel/italNégy Évszak Étterem Budapest - Étel/italNégy Évszak Étterem Budapest - Étel/italNégy Évszak Étterem Budapest - Étel/italNégy Évszak Étterem Budapest - BelsőNégy Évszak Étterem Budapest - BelsőNégy Évszak Étterem Budapest - BelsőNégy Évszak Étterem Budapest - Belső

Négy Évszak Étterem további értékelései

2018.01.15családjával
Családommal érkeztünk bár ne tettük volna az ételek átlagosak semmi extra a vasi pecsenyének nevezett ételük leégetve a betyáros ételüknél a galuska elázva a félszolgálóknak nevezett hölgyek kritikán aluliak nem vendéglátásba valók egy csepp kedvesség nem volt bennük az az igazi plé pofák többet...
2018.01.14családjával
Szörnyű a kiszolgálás a szakács amit produkált az elmegy kivéve a fáradt olaj szagot ami beborította az egész éttermet vártunk 42 percet az ételre mert az egyik pincérnek kijelölt valaki elfelejtette leadni a rendelt ételeinket a konyhán persze erre is nekünk kellett rájönni a másik úgynevezett...
2017.03.06csoporttal
Többen tértünk be e étterembe ünnepi alkalomból.A pincérek udvariasak,de különösebbet ne várjunk.Az ételek összességében jó ár-érték arányúak,átlagos minőségűek.Vasi pecsenyét rendeltünk a legtöbben,és nem rosszból,inkább építő kritikaként írnám,hogy mindegyik alja le volt égetve,s a jövőben jó...