Drága, átverés

Pater Marcus Belga Apátsági Söröző & Étterem BudapestPater Marcus Belga Apátsági Söröző & Étterem Budapest a térképen

Szörnyű 2023. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. december 30.
Este beestünk ebbe az étterembe, hogy kérjünk gyorsan valamit elvitelre mert rohantunk tovább. Már csak sültkrumplit lehetett kérni. Kértünk két adagot majd döbbenten konstatáltuk, hogy életünk legdrágább sültkrumpliját kértük; 8.736 Ft-ot fizettünk! Utólag megnéztük az étlapot, amin hasábburgonya tálként van feltüntetve ez a felettébb előkelő fogás, amihez járt volna bacon, szója-majonéz, remulád mártás(3600ft).Egyiket sem tartalmazta a dobozunk, cserébe még felszámoltak 600 ft-ot egy adag majonézért és egy adag ketchupért, + 12% szervízdíjat! Mikor fizetésnél jeleztem, hogy valószínűleg valami félreértés történt mert közel 9 000 Ft-ot fizettem két sültkrumpliért, akkor a pincérnő elővette az étlapot és arrogánsan közölte, hogy nézzük meg nyugodtan, hogy ennyi az ára! A krumpli eddigre elkészült és mi zavarunkban, gyorsan távoztunk így csak utólag néztünk utána, hogy a gourmet hasáb tál egyéb kiegeszítőit meg sem Kaptuk. A barátainknak elmeséltük, hogy miként jártunk és sajnos kiderült, hogy az egyik barátunk is betért ebbe az étterembe egy külföldi ismerősével és mivel külföldieknek hitték őket egy nagyon érdekes számla jött ki a vacsora végeztével... Szóval, nem ajánlom ezt a helyet!

Pater Marcus Belga Apátsági Söröző & Étterem további értékelései

2024.01.14barátokkal
Pater Marcus belga apátsági sörözője több, mint 20 éve, 2002 óta működik a Lánchíd közelében a Duna bal partjától egy saroknyira egy méretes pincerendszerben. A berendezés a középkori, gótikus kolostorok hangulatát idézi meg, a folyosón van egy csodás régi kézmosó csap (díszlet, nem működik). Az...
2019.03.03barátokkal
Barátainkal jártunk itt. Hangulatos pince helységben van az éterem. Ebédelni mentünk nem sok vendég volt. A pincérek figyelmesek voltak és az ételek kiválasztásában is segítettek. A gesztenye krém leves pikáns és izletes volt. A halfílében sajnos volt szálka de különben az is jó volt. A sörök...