Csalódás a középkoriban

Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem BudapestSir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest a térképen

Szörnyű 2017. szeptemberben, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 29.
Bőségtálat kaptunk a szokásos buciban felszolgált tárkonyos borjúragu leves után. A levesben csak mutatóban úszkált néhány húsdarab, de sebaj, majd a főétel, a sültektől roskadozó tálak enyhítik éhünket. Az alig világításban csak tapogatóztunk s ízlelő bimbóinkkal ismertünk fel étkeket. A fűszeres bélszín csíkok ehetetlenül sósak voltak, mint ahogy a rántott hal is. A csirkeszárny feketére égetve. Főtt burgonya dögivel, hús annál kevesebb. A tálon található volt még savanyúság, aminek fura íze volt. Ami ízlett a párolt vöröskáposzta, és a tócsni. A tócsnira azért csaptam le mert a félsötétben natur hússzeletnek néztem. Desszertnek meggyes almás rétest fogyasztottunk, sajnálatosan némelyikben meggymag emelte az izgalmi szintet. Dreher csapolt sör, ásványvíz és bor volt a további fogyasztás.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem további értékelései

2023.12.25családjával
Kétszer voltam ezen a helyen,és másodjára csak azért mentem mert előzőleg mikor barátnőmmel voltam kimondottan jól éreztük magunkat.Megvoltak azok az apró de nem elhanyagolható apróságok amelyek jó pofa hangulatot adnak. Második alkalommal ezért is látogattam vissza ezúttal a fiammal,ez amolyan...
2019.03.21családjával
Két ünnep között, 4 főre - asztalfoglalással érkeztünk egy délutáni vacsorára.A „becsekkolás” fura volt. Az étterem bejáratában áll egy hölgy, aki fogadja a vendégeket, majd walkie talkie-val beszól az étterembe, hogy ki érkezett.Nekünk 4-5 percet is kellett kabátban ácsorogva várni,...
2017.02.26családjával
Családdal születésnapra ünnepelni mentünk el. A hely érdekes, de nagyon zsúfolt, a falakon fura összeállításban vannak a középkorinak mondott dizájn elemek, mint harci fejsze, visszacsapó íj, dárda, stb. Az étlapot átnézve és az ételekről érdeklődve a pincér javaslatára vegyes tálat rendeltünk....