Volt jobb is

Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem BudapestSir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest a térképen

Átlagos 2012. októberben, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2013. május 6.
Sajnos a nyitás óta sokat vesztett a színvonalából. Akkor még volt zene, és az újdonság erejével is hatott. Mi is nagy társasággal mentünk, 4 személyes tálakat rendeltünk, valóban több a burgonya a tálon mint kellen, így megemeli az adag magasságát, kicsit becsapós. Kihűl az étel, mire az asztalra kerül, nem volt az az érzésem hogy frissensültet eszem. Az hogy zajos asztalszomszédság van, nem az étterem hibája, mi is kifogtunk egy hangos orosz csoportot igyekeztünk is az ebéddel. Már nem annyira csaábító nem annyira hangulatos, annak ellenére hogy a pincérek nagyon kedvesek és figyelmesek voltak.

Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem további értékelései

2023.12.25családjával
Kétszer voltam ezen a helyen,és másodjára csak azért mentem mert előzőleg mikor barátnőmmel voltam kimondottan jól éreztük magunkat.Megvoltak azok az apró de nem elhanyagolható apróságok amelyek jó pofa hangulatot adnak. Második alkalommal ezért is látogattam vissza ezúttal a fiammal,ez amolyan...
2019.03.21családjával
Két ünnep között, 4 főre - asztalfoglalással érkeztünk egy délutáni vacsorára.A „becsekkolás” fura volt. Az étterem bejáratában áll egy hölgy, aki fogadja a vendégeket, majd walkie talkie-val beszól az étterembe, hogy ki érkezett.Nekünk 4-5 percet is kellett kabátban ácsorogva várni,...
2017.09.29kollégákkal
Bőségtálat kaptunk a szokásos buciban felszolgált tárkonyos borjúragu leves után. A levesben csak mutatóban úszkált néhány húsdarab, de sebaj, majd a főétel, a sültektől roskadozó tálak enyhítik éhünket. Az alig világításban csak tapogatóztunk s ízlelő bimbóinkkal ismertünk fel étkeket. A...
Ensana Thermal Aqua Hévíz - Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással
Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással