Kaja kóma a Lancelotban:-)

Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem BudapestSir Lancelot Középkori Lovagi Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2015. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. február 16.
Most februárban másodszor tértünk vissza párommal és ahogy először, ismét degeszre ettük magunkat. Még pár órával később is a jóllakottságunkkal küszködtünk. Az étel minősége első osztályú, a kiszolgálás figyelmes, nem túl tolakodó. A hangulatot megalapozza a hely kialakítása és berendezése.
Nem az a hely, ahova havonta jár az ember ebédelni, vacsorázni, de egyszer-egyszer mindenképpen megéri.

Sir Lancelot Középkori Lovagi Étterem további értékelései

2023.12.25családjával
Kétszer voltam ezen a helyen,és másodjára csak azért mentem mert előzőleg mikor barátnőmmel voltam kimondottan jól éreztük magunkat.Megvoltak azok az apró de nem elhanyagolható apróságok amelyek jó pofa hangulatot adnak. Második alkalommal ezért is látogattam vissza ezúttal a fiammal,ez amolyan...
2019.03.21családjával
Két ünnep között, 4 főre - asztalfoglalással érkeztünk egy délutáni vacsorára.A „becsekkolás” fura volt. Az étterem bejáratában áll egy hölgy, aki fogadja a vendégeket, majd walkie talkie-val beszól az étterembe, hogy ki érkezett.Nekünk 4-5 percet is kellett kabátban ácsorogva várni,...
2017.09.29kollégákkal
Bőségtálat kaptunk a szokásos buciban felszolgált tárkonyos borjúragu leves után. A levesben csak mutatóban úszkált néhány húsdarab, de sebaj, majd a főétel, a sültektől roskadozó tálak enyhítik éhünket. Az alig világításban csak tapogatóztunk s ízlelő bimbóinkkal ismertünk fel étkeket. A...