Egyáltalán nem vendég centrikusak. Agresszívak, b*nkó felszolgálás.

Tokyo Japán Étterem BudapestTokyo Japán Étterem Budapest a térképen

Szörnyű 2018. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. május 30.
Soha nem írtam rossz értékelést de ami sok az sok.. Kínai kaját japán név alatt eladni.. és még a többi.. De ez most felháborító ebéd volt. Gondoltuk kipróbáljuk, hiszen képeken hatalmas rákok és sushik tömkelege volt a szalagon. Beültünk, kellett azért várni még egyáltalán az itallapot kihozza a fiatal felszolgáló srác, hiszen éppen Ő is ebédelt. Rendeltünk, elkezdtünk enni, rajtunk kívül még 2 asztalnál ültek. A nigiriken nagyon vékony volt a hal így 2db nigiriből csinálva egyet, (átraktuk a halat) megettük, de a másik rizst kiraktuk az asztal szélére. A tányérok halmozódtak, elvinni csakis az üreseket vitték. A felszolgáló srác az asztalunkhoz érve dünnyögött valamit az orra alatt és mikor megkérdeztük hogy ismételje el hiszen nem hallottuk, azt mondta "jaj csak magában beszél.." persze megint csak az üres tányérokat vitte el. Egyedül maradtunk az étteremben, sushi egyáltalán nem volt a szalagon amiíg be nem tért egy másik vendég, akkor már sürögtek forogtak hogy kész legyen a friss sushi, nigiri. A szalagon eddig csak saláta, gyümölcs, alga, illetve más egyéb étel (meleg-hideg) volt ami nem a. sushi. 15 perc elteltével már az egyik "vezető" jött ki, és hangosan szólt, hogy hallja a másik asztal, miszerint ha nem esszük meg a rizst (kb 6-7 db rizskockáról volt szó) akkor külön díjat számolnak fel. Én úgy tudom, hogy ha "all you can eat", és kifizetem az összeget amit elkérnek, én azt eszem és úgy, ahogy szeretném. Nehogy egy fizető vendégnek megjegyzést tegyenek az étkezési szokásaira, főleg ha a hal olyan vékony hogy nem lehet érezni.
Ezek után mi felálltunk és kértük a számlát, illetve a panaszkönyvet.
A panaszkönyvet nem akarták odaadni, így elkezdte velünk kiabálni, hogy ők azt nem. Hogy ez az ő éttermük, úgy csinálják ahogy akarják.. (Nem azaz íratlan szabály, hogy a vásárlónak mindig igaza van?! Ráadásul ebben az esetben megkérdőjelezhetetlen. Firtatják és megaláznak a vendégek előtt, hogy hogyan fogyasztok.) A 10 perces kiabálás után kijött egy másik vezető aki férfi volt és a magyart nem beszélve elkezdett dobálózni a "stupid p**ple/ b*tch/ f*ck/ bemutatásokkal, hogy ez az ő étterme azt csinál amit akar fizessünk és takarodjunk majd Ő eldönti mit és hogyan. Mi a számlát kifizettük, de vásárlók könyve sehol. Mikor már nagy agresszivitást mutatott a szóban forgó "úriember", a hölgy noszogatta arrébb és ezt köpködés kísérte a férfi konyhára való vonulását.
Ezek után csak megkaptuk a vásárlók könyvét. Elkezdtük írni panaszunkat, majd a fiatal felszolgáló fiú kamera felvételre rögzítette miként írom. Hát felháborító, kihívta a rendőrséget, ők nem jöttek. Kértük az étterem pecsétjét a panasz érvényesítéséhez, kitöltve ugyanis a fejléc a saját adataikkal nem volt. Nem volt hajlandó hozni a pecsétet csak ha elmentünk Ő majd megcsinálja, hosszas húza-vona után csak sikerült ezt is elrendezni, de a rendőrök sosem érkeztek meg, és mikor kérdeztük, az csakis az Ő dolguk hiszen Ők hívták ki. Ilyen undorító felszolgáló csapatot még nem láttam sehol, hogy a vásárlót gyakorlatilag megalázza, mikor az kifizeti amivel jár hogy fogyaszthasson, és ezek után még "harcolni kell a vásárlók könyvéért aminek teljes mértékben elérhetőnek kéne lennie a számunkra. Illetve a káromkodás becsület sértéssel és köpködéssel sem volt túl jó élmény. Nem ajánlom!!!!!!!!!!!!!!!!
Hangulat:Szörnyű
Tokyo Japán Étterem Budapest - Étel/italTokyo Japán Étterem Budapest - Étel/italTokyo Japán Étterem Budapest - Egyéb

Tokyo Japán Étterem további értékelései

2022.01.24barátokkal
a kiszolgálás régen is hagyott maga után kívánnivalót, de most már tényleg parasztok viselkednek a vendéggel... sajnálom, régebben középkategóriásnak elment, most, h majd 50%öt emeltek a büfé áron (4500ról 6500ra...) már nem nagyon fér bele...
2019.05.26gyerekekkel
A gyerekek már régóta ki szerették volna próbálni a running sushit, úgy gondoltam, a Wassabi helyett - amely árban közel nem ugyanez a kategória - próbáljuk meg a Tokyo éttermet, bár olvastam a korábbi elég vegyes értékeléseket, amelyek alapján egyértelmű volt, hogy nem lehet egy lapon emlegetni...
2018.04.09családjával
Klassz hely, jó ételekkel, csak tudni kell hová ülj. Mivel a szalagon az ételek egy irányba mennek, nem mindegy hol ülsz. Ha attól a helytől ahol felrakják az ételt messze ülsz, akkor a legjobb kajákat mind kiszedik, és neked a burgonya golyócskák, és a rántott hagymakarika jut a rák, és a...
Aurora Hotel Miskolctapolca - Aurora napok
Aurora napok
Aurora Hotel Miskolctapolca
Park Inn by Radisson Sárvár Resort & Spa - Napi ár all inclusive ellátással
Napi ár all inclusive ellátással