Évfordulós vacsora olasz módra

Trattoria Venezia BudapestTrattoria Venezia Budapest a térképen

Kiváló 2013. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. december 2.
Évfordulós vacsora helyszínéül választottuk, mivel az olasz konyha nagy rajongói vagyunk. A Trattoria láncról eddig csak jókat hallottam, de inkább a belvárosiakat szokták emlegetni, ezért kicsit bizonytalankodtunk, főként az elhelyezkedés miatt.
Minden aggodalmunk hiábavaló volt.
Az étterem belülről nagyon hangulatos, tényleg sikerült olaszos atmoszférát teremteni (az ablakon nem kell kinézni :)).
A pincérek szakavatottak és nagyon udvariasak, de nem tolakodóak.
És az ételek...Olaszországon kívül ilyen jól sikerült tésztát még nem ettem, pedig sok olaszos helyet próbáltam már itthon. Én lazacos-garnélás garganellit, a párom pedig valamilyen őzragus tésztát evett, mindketten le voltunk nyűgözve.
Pedig a legjobb a végén jött: a karamellkrém. Aki ezt megkóstolja, mindent átértékel, amit eddig a karamellről hitt, tudott vagy gondolt. Mennyei.
Ajánlom mindenkinek, mert bár nem olcsó, de a pénzünkért itt tényleg tökéletes ételeket kapunk minőségi alapanyagokból, és mindezt igazi olaszos atmoszférában fogyaszthatjuk el.
Ez az új kedvenc éttermem. :)

Trattoria Venezia további értékelései

2022.09.24a párjával
Először jártunk ebben az olaszos pizzériában, pedig már régóta szemeztünk a hellyel. Ahogy olvastam a korábbi kommenteket, nekem egyáltalán nem ez jött le. Gondolom időközben megújult a hely, az értékelések nem követték a változásokat. A kiszolgálás először kicsit olaszos volt, de aztán ahogy...
2019.11.09egyedül
Tenger gyümölcsei pizzát ettem itt háromszor is. A pizza mindig finom volt (amikor kaptam). A kiszolgálással csak először adódott problémám: leültem kora délutáni időpontban egy utcai asztalhoz, és senki nem jött oda vagy fél óráig. Eléggé furcsa érzés volt... Akkor csalódottan eljöttem. Utána...
2019.11.02családjával
Egy szép őszi szombaton finom pizzát kívántunk meg ebédre. Akkor tévedtünk be ebbe az étterembe, szerencsénkre. A hely hangulata nagyon kellemes, az étlap kifinomult, nehéz volt a választás! Almáink pizzák és tészta féléken kívül, különleges levesek és saláták, hal, hús és vega fogások közül...