Egy jó olaszos

Trattoria Venezia BudapestTrattoria Venezia Budapest a térképen

2018. márciusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. március 6.
Egy fagyos februári napon érkeztünk ide a párommal, annak reményében, hogy igazán finom, olaszos fogásokban gazdag vacsorát tudunk itt eltölteni. A barátnőm jó előre lefoglalta az asztalt, melyet érkezésünkkor jelezte is a minket fogadó személyzetnek. Úgy 5 perc keresgélés után, nagy nehezen, megtalálta a nevet a listában, majd a helyünkre kísértek minket. Igazi olaszos hangulatú étterem, kellemes zenével a háttérben. A rendelésünket hamar felvette pincérünk, akinek fura hanglejtése volt. Mondhatni pökhendi? Én tésztát rendeltem erdei gombás mascarpone-szósszal, spenóttal és pármai sonkával. Viszonylag hamar megkaptuk a fogásokat. Elsőre falatra isteni volt! Második ízlelésre is könyörögtek az ízlelő bimbóim, hogy még - még! És aztán eljött a holtpont. Sok étellel ez a problémám mostanában, hogy egy idő után egyhangú lesz. Itt is ez történt. Megfelelően harmonizáltak az ízek, a spenót a mascarpone szósszal, a tészta félkeménysége is az igazi olaszos konyhára vallott. Csakhogy aztán már a sokadik falatra, inkább csak birizgáltam az ételt a tányéromon tudván, ez ennyi volt. Nem ad többet. Monoton ízélmény. A hely tiszta volt, a kiszolgálás megfelelő, máskor is elmennék ide, de talán valami mást rendelnék.
Trattoria Venezia Budapest - Étel/ital

Trattoria Venezia további értékelései

2022.09.24a párjával
Először jártunk ebben az olaszos pizzériában, pedig már régóta szemeztünk a hellyel. Ahogy olvastam a korábbi kommenteket, nekem egyáltalán nem ez jött le. Gondolom időközben megújult a hely, az értékelések nem követték a változásokat. A kiszolgálás először kicsit olaszos volt, de aztán ahogy...
2019.11.09egyedül
Tenger gyümölcsei pizzát ettem itt háromszor is. A pizza mindig finom volt (amikor kaptam). A kiszolgálással csak először adódott problémám: leültem kora délutáni időpontban egy utcai asztalhoz, és senki nem jött oda vagy fél óráig. Eléggé furcsa érzés volt... Akkor csalódottan eljöttem. Utána...
2019.11.02családjával
Egy szép őszi szombaton finom pizzát kívántunk meg ebédre. Akkor tévedtünk be ebbe az étterembe, szerencsénkre. A hely hangulata nagyon kellemes, az étlap kifinomult, nehéz volt a választás! Almáink pizzák és tészta féléken kívül, különleges levesek és saláták, hal, hús és vega fogások közül...