Kellemes óra

Trattoria Venezia BudapestTrattoria Venezia Budapest a térképen

Kiváló 2019. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. április 25.
Nagyon kellemes órát töltöttünk el lányommal. Már többször voltunk ezen a helyen és soha nem csalódtunk. Kipróbáltunk már többféle pálinkájukat és ételüket és eddig mindig teljes megelégedésünket vívták ki. Este a zene kellemes, a hangerő nem zavaró. A most választott italok, ételek is
nagyon finomak voltak. A Panna cotta kitűnő. A kiszolgálás kedves, gyors. Máskor is jövünk.

Trattoria Venezia további értékelései

2022.09.24a párjával
Először jártunk ebben az olaszos pizzériában, pedig már régóta szemeztünk a hellyel. Ahogy olvastam a korábbi kommenteket, nekem egyáltalán nem ez jött le. Gondolom időközben megújult a hely, az értékelések nem követték a változásokat. A kiszolgálás először kicsit olaszos volt, de aztán ahogy...
2019.11.09egyedül
Tenger gyümölcsei pizzát ettem itt háromszor is. A pizza mindig finom volt (amikor kaptam). A kiszolgálással csak először adódott problémám: leültem kora délutáni időpontban egy utcai asztalhoz, és senki nem jött oda vagy fél óráig. Eléggé furcsa érzés volt... Akkor csalódottan eljöttem. Utána...
2019.11.02családjával
Egy szép őszi szombaton finom pizzát kívántunk meg ebédre. Akkor tévedtünk be ebbe az étterembe, szerencsénkre. A hely hangulata nagyon kellemes, az étlap kifinomult, nehéz volt a választás! Almáink pizzák és tészta féléken kívül, különleges levesek és saláták, hal, hús és vega fogások közül...