Csalódás

Trattoria Venezia BudapestTrattoria Venezia Budapest a térképen

Gyenge 2014. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. február 18.
Valentin napi vacsora helyszínéül választottam az éttermet, mivel sok pozitív visszajelzést olvastam róla. Az étteremnek kellemes hangulata volt, valentin-nap révén nagyon sokan voltak.
Valószínűleg ebből fakadóan a pincéreknek rengeteg dolguk volt, nehezen lehetett rendelni. Miután az ajtón, ablakon, facebookon hirdetett valentin-napi üdvözlő házi Fragolino-t nem kaptuk meg és fejből nem tudtam kitalálni milyen boraik vannak, kértem borlapot, ezen megsértődve a pincér többet nem jött az asztalhoz. Így egy másikhoz fordultam, aki 20 perc után végre felvette a rendelést.
A borhoz kért ásványvizet nem hozta ki, csak miután másodszor is szóltam (viszont a számlán "természetesen" kétszer szerepelt a tétel). Vacsora közben (ami egyébként nagyon finom volt) merészeltem még 2 pohár bort kérni, amit nagy pofavágások közepette sikerült viszonylag hamar az asztalhoz hozni.
Összességében kellemes hely, de a pincérek parasztsága miatt nem fogom látogatni, sem ajánlani senkinek. Megértem, hogy sokat kell dolgozni, de sajnos nem érdekel. Az emberek azért mennek oda, hogy jól érezzék magukat, amiben a kiszolgálás sajnos főszerepet kap - így lehet egy kellemes étterem, kellemes vacsoráját teljesen tönkretenni.

Trattoria Venezia további értékelései

2022.09.24a párjával
Először jártunk ebben az olaszos pizzériában, pedig már régóta szemeztünk a hellyel. Ahogy olvastam a korábbi kommenteket, nekem egyáltalán nem ez jött le. Gondolom időközben megújult a hely, az értékelések nem követték a változásokat. A kiszolgálás először kicsit olaszos volt, de aztán ahogy...
2019.11.09egyedül
Tenger gyümölcsei pizzát ettem itt háromszor is. A pizza mindig finom volt (amikor kaptam). A kiszolgálással csak először adódott problémám: leültem kora délutáni időpontban egy utcai asztalhoz, és senki nem jött oda vagy fél óráig. Eléggé furcsa érzés volt... Akkor csalódottan eljöttem. Utána...
2019.11.02családjával
Egy szép őszi szombaton finom pizzát kívántunk meg ebédre. Akkor tévedtünk be ebbe az étterembe, szerencsénkre. A hely hangulata nagyon kellemes, az étlap kifinomult, nehéz volt a választás! Almáink pizzák és tészta féléken kívül, különleges levesek és saláták, hal, hús és vega fogások közül...