Több mint Pizzeria

Trattoria Venezia BudapestTrattoria Venezia Budapest a térképen

2019. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. november 2.
Egy szép őszi szombaton finom pizzát kívántunk meg ebédre. Akkor tévedtünk be ebbe az étterembe, szerencsénkre. A hely hangulata nagyon kellemes, az étlap kifinomult, nehéz volt a választás! Almáink pizzák és tészta féléken kívül, különleges levesek és saláták, hal, hús és vega fogások közül lehetett választani. Összeségében a kiszolgálás jó, az étel pedig nagyon finom volt. Remélem hamarosan visszatérek.

Trattoria Venezia további értékelései

2022.09.24a párjával
Először jártunk ebben az olaszos pizzériában, pedig már régóta szemeztünk a hellyel. Ahogy olvastam a korábbi kommenteket, nekem egyáltalán nem ez jött le. Gondolom időközben megújult a hely, az értékelések nem követték a változásokat. A kiszolgálás először kicsit olaszos volt, de aztán ahogy...
2019.11.09egyedül
Tenger gyümölcsei pizzát ettem itt háromszor is. A pizza mindig finom volt (amikor kaptam). A kiszolgálással csak először adódott problémám: leültem kora délutáni időpontban egy utcai asztalhoz, és senki nem jött oda vagy fél óráig. Eléggé furcsa érzés volt... Akkor csalódottan eljöttem. Utána...
2019.08.26barátokkal
Igazából véletlenül jöttünk ide, mert egy másik helyre szerettünk volna menni, ami zárva tartott szabadság miatt. De milyen jól jártunk! Nem voltam eddig még ebben az étteremben, de remélem hamarosan visszatérek. Hárman érkeztünk, limonádékat rendeltünk, majd nagy gondolkodás után tésztákat....