Csalódás

Új Sipos Halászkert BudapestÚj Sipos Halászkert Budapest a térképen

Átlagos 2013. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2013. október 17.
Nagy reményekkel ültünk be a kívül-belül nagyon tetszetős étterembe 4-en. Kecskesajtos jércemellet,cigánypecsenyét és roston pontyot rendeltünk. Hozzávetőlegesen 1 órát vártunk mire megkaptuk az ételt.A cigánypecsenye hússzelet egy papundekli szelet volt ,már többször átsütve,a hasábburgonya is megélte régebben az első sütést. A jérce mell íztelen volt.Sajnos a roston pontyszelet finom íze ,nem tudta feledtetni a mellé adott tasakosrizs ízetlenség. A választott savanyúság mennyisége és íze megfelelő volt. A kiszolgáló nagyon kedves és készséges volt. Az asztalunk mellett kívülről kalapálás, ütvefúrás ,kiabálás tarkította étkezésünket. Étkezés után sietve menekültünk a helyszínről.

Új Sipos Halászkert további értékelései

2021.10.23kollégákkal
Nyáron jól éreztük magunkat a szülinapi összejövetelemen, ezért a volt kollégáimnak is szerveztem egy találkozót vacsorával egybekötve. Nagyon lebőgtem a volt kollégáim előtt, mert nem voltak frissek az ételek, A rántotthal száraz volt, látszott rajta, hogy előző napi lehetett. A halászlében nem...
2017.02.01a párjával
Minden évben visszajövünk/visszajöttünk ide ebédelni/vacsorázni a férjemmel házassági évfordulónk alkalmából, mivel az esküvői vacsoránk is itt volt. Ám egyre inkább azt tapasztaljuk, hogy már csak a régi fénye, hangulata marad meg az étteremnek. A kiszolgálás viszonylag rendben volt, bár a...
2016.11.03a párjával
Tágas, hangulatos, több helyiségből álló étterem, korabeli berendezéssel. Az egyik (külön)terem falán a vendégként megfordult sportoló hírességek fotói: érdekes volt végignézni, amíg az ebédre vártunk. Halimádó lévén engem levett a lábamról a bőséges halválaszték: közel 10 féle halászlé,...
Duna Relax Hotel Ráckeve - Relax Wellness Félpanzióval - teljes előrefizetéssel
Relax Wellness Félpanzióval - teljes előrefizetéssel
Duna Relax Hotel Ráckeve
Park Inn by Radisson Sárvár Resort & Spa - Napi ár all inclusive ellátással
Napi ár all inclusive ellátással
2024.12.31-ig
Park Inn by Radisson Sárvár Resort & Spa
65.065 Ft / 2 fő / éj-től all inclusive ellátással
Ensana Thermal Aqua Hévíz - Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással
Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással