Gyenge 2014. szeptemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. január 5.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
A hotel nagyon szép és a személyzet(takarÍtók, pincérek) nagyon kedves. A recepciós kollégákról ugyanezt nem mondanám: távozáskor jeleztük a problémánkat, de nem kaptunk reakciót. Babával érkeztünk,minden szükséges eszközt biztosÍtottak számunkra, ez mindenképpen nagy- nagy plusz a szálloda javára! A legnagyobb problémánk a tisztasággal volt: a szobánkhoz tartozó fürdőt ette a feketepenész, a szoba padlóján megtaláltuk az előző vendég(?) fehérneműjét. A wellnessmedencében található kupola falán is penész volt észlelhető. (Az étteremmel pl. elégedettek voltunk, de nem nagyon tudtuk függetlenÍteni magunkat a tisztasági kérdéskörtől). Az étterem vasárnapi menüválasztásos ebédje a vicc kategóriába esett: töltött paprika vagy zöldbabfőzelék-szigorúan adagolva Esetleg saláta. Ne már, vasárnap egy négy csillagos hotelben?! (Nekem oké, de érdemes lett volna fotózni a férfiak arcát!) A legnagyobb gondnak pedig azt találom, hogy a problémát jeleztük a recepción, majd levélben a hotel vezetőségének, de azóta sem érkezett semmiféle reakció a szolgáltatótól.ww
Érkezésünkkor másik szobát kaptunk a foglalthoz képest,ami nagyon ,,retró” volt. Az új szoba ajtaja nem működött ,ennek javítására várni kellett. A wellness rész sajnos nem a legtisztább,a szauna szeánszokat is felszámolták,pedig a csomagban benne volt . Miután szóltunk próbálták meg...
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk.Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén.Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben.Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta.NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket...
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni...