Átlagos 2015. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. január 11.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Maga a hotel szép viszont az ételek minősége és a személyzet hozzá állása számomra negatîv fényt vettet. Sorolhatnám a negatîvumokat csak két dolog ami nagyon szembe tűnő egy **** hotelben : a fürdöszobában a vizkő, a reggeli büféasztalt már 10 óra előtt elkezdte lepakolni a szőke haju mogorva nézésű felszolgáló hölgy mitsem törödve, hogy kb 10 ember még javában reggelizett. Az ebéd választék konkrétan csapni való (mákos ésdiós tészta) kérdezném ez a ****? Hozzà teszem országos szinten jó pár hotelben megfordultam talán enyhe tulzásal értek pár dologhoz már csak a munkámbol kifolyolag is. Azért kivánok sok sikert bizonyára én vagyok elég kritikus de ahogy a véleményeket olvasva nem én látom csak igy ezt a hotelt.
Érkezésünkkor másik szobát kaptunk a foglalthoz képest,ami nagyon ,,retró” volt. Az új szoba ajtaja nem működött ,ennek javítására várni kellett. A wellness rész sajnos nem a legtisztább,a szauna szeánszokat is felszámolták,pedig a csomagban benne volt . Miután szóltunk próbálták meg...
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk.Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén.Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben.Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta.NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket...
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni...