Gyenge 2014. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2015. június 15.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
2014 nyarán jártam lányommal a szállóban. 4 borzalmas napot töltöttünk ott. A szálló szép, a tisztaság borzalmas. A 4 napból 3 napig nem volt TV (bedöglött). Nem működött a telefon, a medence undorítóan mocskos. Az étteremben kiporciózzák az adagot, egy felnőttnek kevés. Az étteremben mocskosak a székek, 10 percig hajtottam egy pincért, hogy kaphassak evőeszközöket. A recepción konkrétan lesz....k [moderálva - a szerk.] a kéréseinket. A wifi nem működött egyáltalán. A koktélbárban a pincér túrta az órrát a vendég előtt, és pikáns megjegyzéseket tett a lányomra (majdnem szájontöröltem!!!). A honlapjuk vendégkönyvébe beírt megjegyzéseinket 2 nap múlva törölték! Senkinek nem ajánlom mint 4 csillagos szállót. Talán 3 csillag, de az is nagy jóindulattal.
Érkezésünkkor másik szobát kaptunk a foglalthoz képest,ami nagyon ,,retró” volt. Az új szoba ajtaja nem működött ,ennek javítására várni kellett. A wellness rész sajnos nem a legtisztább,a szauna szeánszokat is felszámolták,pedig a csomagban benne volt . Miután szóltunk próbálták meg...
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk.Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén.Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben.Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta.NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket...
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni...