Gyenge 2016. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. február 18.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
Nagyon vártuk a kikapcsolódást,de a szálloda felújítás,illetve bővítés alatt áll. Erről inkorrekt módon sehol sem tájékoztattak.Tehát fúrás és zaj volt. Az is meglepő volt,hogy az ételek,ha elfogytak csak sokára vagy egyátalán nem lettek pótolva,pl.reggelinél a pékáru. Nagyon sajnálom,becsapottnak érzem magam és így közel 70 000 Ft. kár ért
Érkezésünkkor másik szobát kaptunk a foglalthoz képest,ami nagyon ,,retró” volt. Az új szoba ajtaja nem működött ,ennek javítására várni kellett. A wellness rész sajnos nem a legtisztább,a szauna szeánszokat is felszámolták,pedig a csomagban benne volt . Miután szóltunk próbálták meg...
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk.Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén.Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben.Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta.NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket...
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni...