Átlagos 2017. februárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. február 23.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A szálloda szép lesz ha egyszer elkészül.Sok hiányossággal átadott szállodába érkeztünk.A wellness meglepően kicsi a szálloda méretéhez képest és hiányzik belőle a meleg vizes jakuzzi.A személyzet kevés ezért időnként várni kellett hogy kiszolgáljanak.Az ételek összeválogatása nem volt sikeres mert volt olyan fő étel amihez nem volt megfelelő köret de egyébként maguk az ételek finomak voltak.Az első két napon több napos(száraz,elszíneződött) sütemény volt a desszert,ez csak az utolsó napon frissült.A szobában több alapvető hiba is volt amit remélhetőleg javítani fognak(lefolyó dugulás, radiátor csöpögés,szaniterek csúnya felszerelése).A szauna részlegben nem volt öltöző ezért mindenki ott öltözött át fürdőruhából szaunalepedőbe ahol tudott.A hibák javítása után a szálloda szuper lesz.A stílusa szuper és szép anyagokat használnak.A személyzet kedvessége sokat javít a helyzeten szerencsére.
Érkezésünkkor másik szobát kaptunk a foglalthoz képest,ami nagyon ,,retró” volt. Az új szoba ajtaja nem működött ,ennek javítására várni kellett. A wellness rész sajnos nem a legtisztább,a szauna szeánszokat is felszámolták,pedig a csomagban benne volt . Miután szóltunk próbálták meg...
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk.Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén.Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben.Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta.NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket...
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni...