Szörnyű 2017. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 11.
Nem ajánlom a helyet másoknak!
A hotel nagyon szép és a szolgáltatások is megfelelőek kivétel a gasztronómiai részleg melynek nagy részén (Bár kivételével) totális káosz uralkodik! Nincs vendégfogadás, nem lehetett tiszta asztalt találni, halomban áll a koszos tányér az asztalokon! A svédasztal még a 2* színvonalat sem éri el, nem beszélve arról, hogy az ételek hőfoka nem volt megfelelő egy alkalommal sem. A személyzeten látszik a szakképzetlenség, össze vissza rohangálnak és a vendég létszámhoz képest nagyon kevesen vannak! Az allergénekről szóbeli tájékoztatás kérhető de fogalmuk sem volt az ételekhez felhasznált alapanyagokról! A medencetéri bár minimális kínálatának nagy része nem elérhető! Az a'la carte étterem nem üzemel! Nagyon jó hely lenne, ha a vendéglátás részével is foglalkoznának de a kellemetlenségek miatt többet nem fogjuk ezt a szállodát választani.
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk.Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén.Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben.Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta.NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket...
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni...
Mi nagyon jòl éreztük magunkat. A személyzet nagyon kedves volt és segitõkész. A szobánk ist rendben volt, jòl aludtunk (Az egyetlen kivetnivalò, hogy az asztalnál található székeken nem lehet ülni párna nélkül, tehát legyenek szivesek vagy székpárnát beszerezni, vagy...