Gyenge 2017. decemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2018. január 6.
Ajánlom a helyet másoknak is!
December 24.én érkeztünk a szállodába 4felnőtt 2 kicsi baba három éjszakára.A szálloda már ismerős volt még a bővítés előtt többször jártunk ott.A megérkezés a szokásosan zajlott mindenki nagyon kedves segítőkész a szálloda szép a szobák tiszták világosak kényelmesek. Megérkezéskor még a becipekedésben is segítettek ami más szállodákban nem jellemző.A kicsomagolás után megnéztük a wellness részleget,a víz kellemes a medence tágas jól elférni a kicsik részére van külön medence egyszóval pihenésre teljesen tökéletes. A szauna részleg teljesen különálló tágas nagyon jó, csak kellene egy személy aki felügyeli és kézben tartja a dolgokat.Gondolok itt olyanra ,hogy szauna lepedő ha elfogy nincs aki rakjon ki,a vízadagoló kifogy nincs aki kicseréli,a fürdőruha nélküli övezet szabályait lehetőleg mindenki tartsa be,gyerekek ne futkározzanak ott ahol nincs keresnivalójuk. A vacsora viszont teljes csalódás volt számunkra. Mikor az ajtóhoz értünk (szenteste 17-től volt vacsora Mi 18,10kor értünk le)hatalmas sor állt a pultnál.Bementünk,hogy addig míg kisebb lesz a sor keresünk egy asztalt és leülünk.A következő csalódás az volt ,hogy az asztalok ahol nem ült senki teljesen tele volt használt tányérokkal de úgy,hogy a másik asztalokról is oda rakták át.Három pincér rohangált szó szerint folyt róluk a víz de nem győzték. (Egy ilyen színvonalú szállodába és nem kevés pénzért ez nem lehetne megengedni.) Kerestünk egy asztalt kb 10perc után eltűntek a piszkos tányérok így beálltuk a sorba,hogy kezdjünk vacsorázni. Azt ami a büfé asztalon volt vacsora egy IV.osztályú étterem is szégyellte volna magát és ez igaz volt a többi vacsorára és reggelire is ( 27.én a reggeli egy fokkal jobb volt de minden reggel ugyan azt adták.)és mindegy mikor mentünk,nyitáskor vagy zárás előtt mindig langyos vagy hideg volt az étel. A személyzet végig kevés volt légyszámilag (volt aki szentestétől dolgozott 27.ig)de mindet megtettek ami rajtuk múlt. Karácsonykor egy ilyen szállodában a fizetett összegért többet vártunk volna.Mélységese csalódottak voltunk még a szép környezet is csak részben tudta feledtetni a csalódottságunkat. Takarítás a 4 napban nem volt csak az elmenő szobákat takarították ki,Mi nem csináltunk piszkot de a szemetet és a pelenkákat illő lett volna elvinni. Fizetéskor az előre megbeszélt kedvezményt elfelejtették levonni mikor szóltunk kisebb egyeztetés után a (nagyon kedves segítőkész recepciós hölgy)tévedést kijavították. A végére az összegzés és tapasztalat,hogy a Caramell Premium Resotr vendégei Karácsonykor nem leszünk ezután csak ha az étkezés minőségében gyökeres változás áll be. (kb 4évvel előbbi ételek minősége,választéka)
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk.Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén.Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben.Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta.NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket...
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni...
Mi nagyon jòl éreztük magunkat. A személyzet nagyon kedves volt és segitõkész. A szobánk ist rendben volt, jòl aludtunk (Az egyetlen kivetnivalò, hogy az asztalnál található székeken nem lehet ülni párna nélkül, tehát legyenek szivesek vagy székpárnát beszerezni, vagy...