Jó 2021. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. augusztus 26.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Érkezéskor kedves recepciós személyzet, a Hotel stílusa szép, kedves hangulatú, a wellness-nél sincs gond. (Kivétel a szobrok tisztasága, 4napot voltunk, és ugyan olyan pókháló volt mindennap) tisztaságra jobban kéne figyelni. A szauna szeánszok naggyon jók, jó hangulatú, és hozzáértő személyzet. A büfé asztal jó, de mint mindenhol a felszolgáló személyzet kritikán aluli. Egy ekkora Hotelnek erre sokkal jobban kéne figyelnie. (Gyűröt ingben,fehértalpú cipőben, nem felszolgálóhoz illő ruhában) , alap követelmény lenne a jó megjelenés, kedvesek voltak a tanulók. A wellness-nél dolgozhatna tényleg egy rendes báros pincér , és ne szegény fiatalok rettegjenek a koktélok elkészítésénél ( ez sem egyén hiba) . Összevéve ajánlom a Hotelt, mi jól éreztük magunkat, csak az apró dolgokra is odakell figyelni , sokat jelent.
Magyarország összes termálvizes régióját kipróbáltuk.Bükfürdőn két nagy szálloda láncot szintén.Eljött az ideje húsvét alkalmából egy jó árajánlatot kihasználva a Karamelben.Kicsit megijedve a néhány kommenttől ami a szoba állapotát kritizálta.NOS kijelentem hogy egyik legjobb pihenésünket...
Tetszett: Tisztaság, bőséges, választékos reggeli és vacsora, élő zene vacsoránál, csendes wellness, szaunamesterek munkája, liftek, masszázs Esetleg még jobb lehetne: Nem zuhanyfüggönyös tusoló a szobában, rendszeresen pótolni a poharakat és a szaunalepedőket a szauna részlegben, beüzemelni...
Mi nagyon jòl éreztük magunkat. A személyzet nagyon kedves volt és segitõkész. A szobánk ist rendben volt, jòl aludtunk (Az egyetlen kivetnivalò, hogy az asztalnál található székeken nem lehet ülni párna nélkül, tehát legyenek szivesek vagy székpárnát beszerezni, vagy...