Kiváló 2014. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 10.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Az étterem személyzete nagyon kedves és segítőkész volt. Le a kalappal Pisti pincér előtt, aki minden pillanatban leste a vendégek kívánságát. Az ételek nagyon finomak voltak. A szobában rend és tisztaság volt. Sajnos nem olyan classic szobát kaptunk, mint amilyeneket látni a honlapon található képek között. Jobban örültem volna egy modernebb szobának. A klíma hiánya nem annyira zavart (jelzem nem volt kánikula), nekünk elegendő volt a ventilátor, de ha már nincs klíma legalább szúnyogháló lenne az ablakokon. Azt hiszem egy ekkora hotelnél ez elvárható lenne. Az egyik éjszaka betévedt a szobánkba egy óriás lepke. A törülközők minősége számomra érthetetlen. Hogy lehet, hogy egy ekkora létesítményben szakadt, rongyos törülközőket adnak a vendégeknek? A fürdőköpeny (amihez 1250 Ft-ért + 2500 Ft kaucióért jutottunk hozzá ) szintén lyukas és sárga volt.
Nem volt az egyik oldalon tv adás, és így lett kiadva a szoba ! A felújított részen van lift, a szobák minősége ég és föld a két oldalon ! Oké, ez már fel lett újítva, de ugyanazon az áron kaptuk meg a "leharcolt" szobát. Ez ,így nem volt korrekt !!! A személyzet nagyon szolgálatkész, kedves,...
Ami tetszett: Személyzet segítőkészsége. Jó modora. A chef váltásnál /szept. 10./ minőségi javulás az ételeknél. A szálloda kertje. Tágas szoba, nagy fürdőszoba. Ami nem tetszett: 2 ágyas szobát kértünk, francia ágyast kaptunk. 40 perc várakozás, mire megoldódott. A szobánk ajtajánál kívül...
A megrendelt szoba helyett antiallergén szobát kaptunk nem ezt kértük. A fürdőszoba csatorna szagú volt és kétszeri jelzésünket nem orvosolták. 4 éjszaka helyett 3- mataradtunk mert a szagok miatt rosszul voltunk. A fürdőszoba tükör össze vissza volt fogkrém pöttyökkel kenve gondolom az előző...