Kiváló 2014. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 10.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Az étterem személyzete nagyon kedves és segítőkész volt. Le a kalappal Pisti pincér előtt, aki minden pillanatban leste a vendégek kívánságát. Az ételek nagyon finomak voltak. A szobában rend és tisztaság volt. Sajnos nem olyan classic szobát kaptunk, mint amilyeneket látni a honlapon található képek között. Jobban örültem volna egy modernebb szobának. A klíma hiánya nem annyira zavart (jelzem nem volt kánikula), nekünk elegendő volt a ventilátor, de ha már nincs klíma legalább szúnyogháló lenne az ablakokon. Azt hiszem egy ekkora hotelnél ez elvárható lenne. Az egyik éjszaka betévedt a szobánkba egy óriás lepke. A törülközők minősége számomra érthetetlen. Hogy lehet, hogy egy ekkora létesítményben szakadt, rongyos törülközőket adnak a vendégeknek? A fürdőköpeny (amihez 1250 Ft-ért + 2500 Ft kaucióért jutottunk hozzá ) szintén lyukas és sárga volt.
Kiváló volt a konyha, változatos menüvel. Minden este 4-5 főétel, 2 leves és sütemények voltak a kínálatban. 4 nap alatt nem ismétlődött semmi sem! A szoba kényelmes ágyakkal volt felszerelve, azonban 1 dolog nagyon hiányzik: NINCS száírítási felület a wellness ruháknak, csak 1 törölköző...
A személyzettel semmi gond nem volt nagyon kedvesek voltak. De a szobát elfoglaltuk. A szobába nem volt fűtés a szoba igénytelen ezért az árèr amit kérnek érte. Szóltunk hogy nincs fűtés kaptunk egy màsik szobát ami nem volt kitakarîtva. Utána átmentünk egy másikba büdös hideg koszos...
A szobába érkezéskor észleltük (bár az nagyon zavaró nem volt, de 4 csillagos szállodához igen) hogy a lepedő lukas volt. Jeleztük a recepción hogy a szappantartó NEM volt feltöltve egyáltalán. A szobába bekészítve csak kéztörlő volt, kérésre kaptunk normál méretű törülközőt, illetve a köntöst is...