Jó 2014. januárban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. január 5.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Kellemes 2 éjszakát töltöttünk a Hotelben. Tetszett a házon belüli fürdési lehetőség, a kuponos étkezés, a suite felszereltsége. Ötletes és praktikus volt a fürdő-kosár (Piroska kosara telve törölközővel :-) ). Ami kívánnivalót hagy maga után (és az értékelés/kérdőív általánossága miatt nem derül ki!), az a lakosztály megközelíthetősége volt: az éttermen keresztül kellett fürdőköntösben flangálni. 1-2 apró negatív élményt leszámítva meg voltunk elégedve.
Kiváló volt a konyha, változatos menüvel. Minden este 4-5 főétel, 2 leves és sütemények voltak a kínálatban. 4 nap alatt nem ismétlődött semmi sem! A szoba kényelmes ágyakkal volt felszerelve, azonban 1 dolog nagyon hiányzik: NINCS száírítási felület a wellness ruháknak, csak 1 törölköző...
A személyzettel semmi gond nem volt nagyon kedvesek voltak. De a szobát elfoglaltuk. A szobába nem volt fűtés a szoba igénytelen ezért az árèr amit kérnek érte. Szóltunk hogy nincs fűtés kaptunk egy màsik szobát ami nem volt kitakarîtva. Utána átmentünk egy másikba büdös hideg koszos...
A szobába érkezéskor észleltük (bár az nagyon zavaró nem volt, de 4 csillagos szállodához igen) hogy a lepedő lukas volt. Jeleztük a recepción hogy a szappantartó NEM volt feltöltve egyáltalán. A szobába bekészítve csak kéztörlő volt, kérésre kaptunk normál méretű törülközőt, illetve a köntöst is...