Nagy adagok, kétes menzai minőség

Napsugár Étterem CserkeszőlőNapsugár Étterem Cserkeszőlő a térképen

Átlagos 2017. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 12.
Cserkeszőlői nyaralásunk utolsó napján ebédeltünk itt. Már előző nap kiválasztottam az éttermet a strandon, és kinéztem magamnak a birka pörköltet, jó kis alföldi étel. Balszerencsémre elfogyott, így a zúza pörkölt mellett döntöttem. Ezt az ételt nehéz elrontani, de ha nagyon igyekszik valaki, akkor sikerül. Itt is a hagyományos elrontási receptet követték, a zúza húsos puha részei valahova máshova kerültek, csak a kemény széle darabkák jutottak a vendégnek jó apróra vágva, hátha nem veszi észre a spórolást az 500 ft-os csirkezúzával. A szaft egyébként jó lett volna, a krumpli ipari mennyiségű. A gomba levest elsózták rendesen, a milánói makaróni menza szintű lett, igaz ketten is jóllakhattunk volna vele, ha a felét nem viszi haza a feleségem. Az evőeszközök elég piszkosak, tálca tartót nem találván másokhoz hasonlóan az asztalon hagytuk az edényeket. A frissen sültekre és a milánói makarónira várni kellett, de így legalább friss. Önkiszolgálóhoz képest nem olcsó, ennyi pénzért felszolgálós étteremben is ehettünk volna sokkal jobbat. Még a közepeshez is kell némi jóindulat.
Napsugár Étterem Cserkeszőlő - Étel/italNapsugár Étterem Cserkeszőlő - Étel/italNapsugár Étterem Cserkeszőlő - BelsőNapsugár Étterem Cserkeszőlő - Étel/ital

Napsugár Étterem további értékelései

2023.07.22családjával
Romlott több napos marha pörköltöt szolgáltak fel zsirban gazdag tarhonyával 4200ft Édes anyámnak,én cigány pecsenyét kértem sült krumplival ,a hús ki volt száradva és büdös volt a krumpli ehetetlen volt.Azonal vissza vittem ,diszkétren fére hívtam a pénztárost aki fel háborodva azt mondta...
2023.01.09a párjával
Az étterem kritikán aluli! A pultban lévő ételek nevei nem voltak kiírva.Az ételek minősége csapni való,a rántott sajt égett olaj ízű volt,a steak krumpli tocsogott az olajban.Az asztalon só,bors müanyag eldobható pohárban,műanyag kiskanálal volt kitéve,lehangoló igénytelen az egész és ehhez...
2022.10.20gyerekekkel
Augusztus ztolsó napjaiban még kihasználta a család a jóidőt és kimentek Cserkeszőlőbe fürödni.Sajnos én dolgoztam ezért nem mentem.De a gyerköcök jól érezték magugat ebben a napsütéses időben.Persze a sok úszkálás kivette az erejüket és a medence mellett megpillantották a Napsugár Éttermet.Kint...