Meleg nyárvége

Cserkeszőlő Fürdő és Gyógyászati Központ CserkeszőlőCserkeszőlő Fürdő és Gyógyászati Központ Cserkeszőlő a térképen

Kihagyhatatlan 2018. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 30.
Busszal mentünk a fürdő bejárattól 1 perc a buszmegálló. Hatalmas park várt bennünket nagyon szép tiszta medencékkel amik különböző hőfokúak voltak A hullám medence nagyon tetszett és még aerobikot is tartott egy fiatal ember. Mindent kipróbáltunk és bár rengeteg ember volt mégis tudtunk kényelmesen fürödni.Nagyon sok büfé volt tele finomságokkal még bográcsos ebéd is volt Az árak elfogadhatóak voltak. Svédasztalos ebédet is találtunk tele finomságokkal. Nagyon kellemes napot töltöttünk el.
Cserkeszőlő Fürdő és Gyógyászati Központ Cserkeszőlő - EgyébCserkeszőlő Fürdő és Gyógyászati Központ Cserkeszőlő -

Cserkeszőlő Fürdő és Gyógyászati Központ további értékelései

2023.10.13a párjával
Kihagyhatatlan
Kültéri medencék hőfoka megfelelő,ami tetszik,hogy van köztük langyosabb és 38 fokos is , a "dögönyöző" nagy vízoszlopok erőssége messze egyedülálló az országban ,az egyéb gyengédebb élményelemek hatása felér egy teljes testmasszázzsal! Nagyszerűen ellazulunk és kikapcsolódunk! A bőrt is ápolja...
2023.09.22gyerekekkel
Gyógyvizes medencék minden formában,kicsiknek,nagyoknak és együtt élvezhettük a jótékony víz erejét. Hangulatos élmény elemek a testi lelki felfrissüléshez. Bőséges éttermi kínálat,finom ételekkel,elérhető áron. A gyógyulni vágyóknak kezelési lehetőség télen-nyáron.Nagyon jól éreztük magunkat!...
2023.08.06családjával
Kihagyhatatlan
Az elmúlt években többször megfordultunk Cserkeszőlőn, a strand miatt is egyre többet járunk vissza. Tavaly novemberben, idén márciusban, majd augusztus elején jártunk itt. Novemberben a korai sötétedés után a kivilágított kinti termál medence rendkívül hangulatos volt,, az öltöző is alapvetően...